okul harçlığı..öğrenci zekası=)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
okul harçlığı..öğrenci zekası=)
Delikanlı okuduğu üniversitede paraları har vurup harman savurunca babasından para sızdırmak için
bir oyun kurmuş.

"Baba.." diye aramış adamı, "Burada eğitimin nasıl ileri olduğunu anlatamam..

Bir kurs var, köpeğim Çomar'a konuşmayı öğretiyor..""Aman Tanrım!.." demiş adam, "Ne kadar bu
kurs?.."

"1000 dolar.." Adamcağız hemen parayı göndermiş, delikanlı da bir güzel yemiş paraları ve tekrar
aramış babasını..

"Çomar müthiş konuşuyor Baba.. İnanamazsın.. Ama bir kurs daha var o da okumayı öğretiyor.. 2500
dolar.. Yarın

başlatabilirim..!"

Baba göndermiş,o para da bir güzel yenmiş.

Yıl sonunda babasının ziyarete geleceği gün delikanlı köpeği yok etmiş ortadan.Adamcağız gelir
gelmez "Çomar nasıl?.."

diye sormuş, "Onu görmek için sabırsızlanıyorum.."

"Baba.." demiş oğlan,"Sana kötü haberlerim var..Dün sabah okula giderken Çomar her günkü gibi sabah
gazetelerine göz

gezdiriyordu,bana dönüp,'Baban hâlâ o kuaför kızla kırıştırıyor mu?'demez mi?.."Aman yavrum..!" diye
heyecandan

titreyerek ayağa kalkmış baba ,"O itoğlu iti annenle konuşmadan yok et!"

"O an hallettim baba.." "Yaşa!.. Canım oğlum benim!:kop::kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: mcnpl4, Love Prince ve balyoz61


Love Prince

Love Prince

Üye
:ehe:ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Güzeldi :ehe
 
mai10

mai10

Üye
:ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tesekkürler :)
 
werarce

werarce

Üye
:ehe
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:kop2:ne saf adammış bee...
 

balyoz61

Kapalı Hesap
:ehe
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
harbiden safmış ha
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
:D:D cok zekıce ama
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
aynen. biz de böle zekiyiz ama yiyen yok:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
NEXUS
Cevap
0
Görüntüleme
442
NEXUS


Üst Alt