Oguchi ONYEWU Hakkında Düşünceleriniz..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Oguchi ONYEWU Hakkında Düşünceleriniz..!
Evet arkadaşlar son günlerde Gazetelerde ve haberlerde sık sık çıkan Fenerbahçe ile anlaştığı iddaa edilen Abd nin savunma oyuncusu Onyewu hakkında düşünceleriniz neler..!

Dün ispanya maçında izledim , gerçekten mükemmel kusursuz bir oyuncu.. Tam aradığımız tarzda..Keşke alınabilse diyorum..

Sizlerin düşüncesi neler..


Adı: Oguchialu Chijioke Goma Lambu Oguchi Onyewu
Doğum tarihi ve yeri: 13.5.1982‚ Washington/ABD
Milliyeti: ABD
Boy: 1‚96‚ Kilo: 95 kg.
Mevki: Stoper
Kulübü: Standard Liege
 

Ekli dosyalar

Dün 90 dk izledim sıcak sıcak yorumunu yapalım.Öncelikle çok sağlam bi görüntüsü var.İspanya ataklarında çok top kesti.Fiziği ve kondisyonu yerinde.Çok başarılı bi oyun sergiledi dün gece.Ayrıca oyunun gidişatına bağlı olarak maçın yıldızı oldu diyebiliriz.İspanya ya gol izni vermeyenler arasında ilk sıradaydı Türkiye ye gelirse uyum sorunu yaşar mı bilmem ama faydalı olacağı ortada
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Kesinlikle Semih..Hayranlıkla izledim gerçekten. Lugano dan falan iyi olduğunu düşünüyorum..Defans G.Gönül , Bilica , Onyewu , R.carlos müthiş olacaktır..Gelmesini canı gönülden istiyorum..İnşallah bu iddaa doğru çıkar ve gelir..Bekleyip görelim..İspanya maçında bir çok klubün dikkatini çekmiştir muhakkak..Değeri de rahat bir 10 milyon euro vardır..
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Güzel bir transfer olur ancak gerçekleşir mi bilemiyorum.
 

Salihyet

Üye
Şu anda saçları uzun Ve süper bir adam..
 
Harika bir defansı var.Asla hata yapmıyor.Fiziği de çok güzel.Bu oyuncu da alınırsa defansımız geçilmez..
 
Bugün final maçı var.Tekrar izleyelim bakalım
 
kaliteli bir oyuncu bakalım bu aksamkı final macında nasıl bir performans sergileyecek
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar , Brezilya maçında da bence harkulade oynadı..Elinden geleni yaptı..Yerinde müdahaleler yaptı..Yenilen gollerde yapacak birşeyi yoktu.. Bayıldım resmen bu adama. .

Spiker dediki Fenerbahçeyle anlaştı..Walla çok mutlu oldum ve heyecanlandım..İnşallah gelir çok istiyorum gelmesini..
 
İyi bir oyuncuya benziyor hayırlısı bakalım Bunu soyleyeceğim aklıma gelmezdi ama ABD ye yazık oldu
 
Oyuncu gerçekten cok iyi ama sadece savunma yönü iyi Lugano gibi oyun başlatacak özelliği yok bide önemli maçlarda cok panik olurmuş gibi hissi verdi bana toplara müdahalesi yerinde ve zamanında ama karşıladığı top ya Korner oluyor ya da taç vururken cok dengesiz bence Luganoyla kıyaslanamaz Lugano 10 numara topçu ama kişilik sorunları var....
 

>serdar<

Üye
meria nın tıpkısının kopyası hatta meira daha fonksiyonlu mesela top çıkarabiliyor defansdan ama bu adamın o özelliği yok
 

halef07

Üye
adam tam bi panzer bi önceki maçta ispanyolara geçiş izni vermedi.fener bu adamı alırsa çok iyi iş yapar yoksa avrupa devleri bu adamı alır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...