Öğrnc! £v!n Hırsız G!Rrs£.. :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
Öğrnc! £v!n Hırsız G!Rrs£.. :)


öğrenci: abi merhaba naapıyosun
hırsız: naapıyım lan bulasık yıkıyom
öğrenci: hayrola abi tanıyamadım
hırsız: hırsızım lan ben utanın olm utanın
öğrenci: hıı abi sen devam et zaten sıra sendeydi bu gun bi de makarna suyu koysana

öğrenci: abi ne calcaksan cal işte ugrasma uyuyom
hırsız: su delphi notları nerde onları söle bari kırtasiyeye satiyim bari 5 milyon eder belki
öğrenci: nahhh veririm onları ıkı saat yazdım ben
hırsız: edebiyatı ver bari
öğrenci: masanın ustunde gıt al zzzzzzzz


hırsız: kalk lan kalk şunları yerleştir
öğrenci: höö.. sen kimsin ? abi bunlar ne.. saat. radyo. off off tabak. gümüş kaşık..
hırsız: gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadım
öğrenci: ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada

öğrenci:ooooooooo hoşgeldin abi naber? geç kaldın abi biz partiye başlamıştık..
hırsız: len sizin yarın sınavınız yok muydu?
öğrenci: tittiret abi sınavı.. gel bak burda kızlar da var...
hırsız: ben aslında gelmicektim de bi uğriim dedim..


öğrenci: ay inanmıyorum ayy inanmıyorum..kim gelmiş?
hırsız: kim gelmiş? (nerden tanıyo beni bea? ulen bu benim eskilerden olmasın?! )
öğrenci: amanın da amanın kim gelmiş..evimize erkek gelmiş..

hırsız: ulan bu ne dağınık böyle köpek yaşamaz be burda
öğrenci: abicim öğrenci evi bi el at toplayalım hadi
öğrenci: bak yardım ederim ama pc yi götürcem giderken
hırsız :neden abi yaww
öğrenci: kardeşim işim bu benim
hırsız: eyvallah abi sen öle diosan öledir
(aynı gün akşam)
öğrenci2: beeerk pc nerde beee
öğrenci: ya sabah çok iyi bi abi geldi evi topladık baksanıza
öğrenci2:kimmiş oğlum o iyi abi
öğrenci:ya tanımıyorum evi toplamana yardım ederim ama pc yi alırım giderken dedi bende tamam dedim
öğrenci2:laaaan laaaan salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak........................

h - ala alaaa e burda birileri oturuyor sanıyordum ben ..
ö - zzzzzzzzzzz....
h - ııyykk ne kokuyo burası bea.. mutfağa bak şuraya bak mutfakmı birahanemi belli değil ..
ö - (gözlerini ovuşturarak mutfağa gelir) abi bi kave yapsana bana yaa ..
h - hönk ..
ö - abi bakma mal mal yapıver işte .. kendinede yap tamam sigaralar benden o sırada iki laflarız kendime gelirim bende..
h - (haalaaaaa hönkk..) tanışıyomuyuz birader..
ö - abi ya emre nin arkadaşısındır ya selim in ya ferda nın ya uğur un ya sanem in ya duygu nun ya kemal in vs vs vss.. bu eve girip çıkan belli değilki.. ne farkeder kimsen kimsin hepimiz öğrenci değilmiyiz..
h - oha ohaa olm küçücük evi yurda çevirmişsiniz siz anlaşılan ama içi boş..
ö - nasıl içi boş abi..
h - bayaa olm 17 senelik hırsızım ilk defa böyle boş ve piss kokulu bi ev görüyorum..
ö - hırsızmı abi bana bişi yapma ne istiyosan alabilirsin..
h - kafamı geçiyosun olm sen ne varda neyi alcam ala alaaa... al şu paralarıda bişiler alın temizletin şu evi bidaa görmiyim..
ö - höö .. peki abi..

hırsız: bu ne be? çalınacak bişiy yok nasıl ev bu?
öğrenci: (hırsızın girdiğini farkedince bi köşede bekler)
hırsız: elli tane bira şişesi dışında...
öğrenci: (hala beklemektedir)
hırsız: dağınıklığa bak..hayrıma toparlıyayım bari şurayı..şu şişeleri atmakla başlayayım..
öğrenci: (hemen atılır) abi dur ne yapıyosun?
hırsız: ne yapalım toplayıp çalacak bişey bulamayınca ortalığı toplamaya başladım.
öğrenci: abi onu demiyorum.. sen potansiyel beş ytl.yi çöpe atmaya çalışıyosun ona engel olmaya çalışıyorum..

+abi işte bu ev
-iyi olum hadi girelim
+abi bu ne yaa fenerin pili bitti herlade evdeki hiç bir şeyi göremiyorum..
-lan salak fenerde poblem yok. evde var problem.
+ nasıl yanii
-lan gerizekalı burası öğrenci evine benziyo
-ee ne olmuş ki
+allah cezanı versin...
-ya abi ne var bundaa.
+olum fener ışık veriyoda ışığı alacak mücevher eşya filan yok. boş boş duvar her yer..
-yaa abi acıdım ben şimdi bu öğrencilere.
+ yaa olum gör gör..
-abi şu diğer evden aşırdıklarımız varya..
+eee
-onları sevabına buraya bıraksak diyorum haa
+iyi fikir ulan.. sevaptır. sadakamız olsun anasını satayım..
-abi büyüksün.
+ee öyleyim

ö:Sen kimsin nan
h:benmi şey
ö:kimsin dedim kaldır ellerini.
h:evini soyacaktım sadece,effet elini ayagını öpiyim,bırak gideyim.
ö:affetmemi istiyomusun?
h:evet evet.
ö:o zaman önce kirli çamasırlarımı yıka..ardından gömlekleri ütüle,sonrabulasıkları yıka affederim
h:emredersin abi.
ö:ulan şansa bak keske her ay böyle hırsız girse yırttık falla

+Hadi oglum bak ben planı yaptım bu evi soycaz bu gece
-Tamam abi hadi girelim
+hee girdik başla bak mucehver falan ne bulursan topla
-Abi abi
+ne oldu yine
-Abi burda bişey yok ki
+nasıl yok laannn
-Abi bi halı var iki koltuk
+bırak onları neyapalım bee
-mutfaga bi bakayım abi ben
+tamam hadi çabuk ol
-bu neyaaaaaaaaa
+Buldunmu lan ne kadar para varmış ?
-Ne parası abi tezgah pislikle dolmuş.Hadi gel bi el atalımda temizleyelim
+Laan salak biz temizlikçimiyiz hırsızız biz
-Yazık abi ya
+al şu mucehverleri bırak ta evi temizlesinler
-Hadi abi sırf zarar bu ev kaçalım
+çabuk lan uyanmasınlar bunlar şimdi açtır yemek falan da ister
-hadi topuklayalım

Hırsız: Ulen şu eve bir giriyim kapısıda sağlam değil
Ev Sahibi: Aha yakaladım 3 aylık kirayı alalım koçum
Hırsız: Abicim ben bu evde kalmıyorum
Ev Sahibi: Giren çıkan belli değil yalan söyleme
Hırsız:...
Ev Sahibi: Kira aslanım kiraa
Hırsız: Abi ne kadardı
 


nightdragon35

nightdragon35

Üye
ö:Sen kimsin nan
h:benmi şey
ö:kimsin dedim kaldır ellerini.
h:evini soyacaktım sadece,effet elini ayagını öpiyim,bırak gideyim.
ö:affetmemi istiyomusun?
h:evet evet.
ö:o zaman önce kirli çamasırlarımı yıka..ardından gömlekleri ütüle,sonrabulasıkları yıka affederim
h:emredersin abi.
ö:ulan şansa bak keske her ay böyle hırsız girse yırttık falla




öğrenci: abi ne calcaksan cal işte ugrasma uyuyom
hırsız: su delphi notları nerde onları söle bari kırtasiyeye satiyim bari 5 milyon eder belki
öğrenci: nahhh veririm onları ıkı saat yazdım ben
hırsız: edebiyatı ver bari
öğrenci: masanın ustunde gıt al zzzzzzzz



bu ikisi süperdi .sagolasın:ehe:ehe:ehe
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
verilmişti bu sanırım ama tekrar koptum:kop:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Hırsız: Ulen şu eve bir giriyim kapısıda sağlam değil
Ev Sahibi: Aha yakaladım 3 aylık kirayı alalım koçum
Hırsız: Abicim ben bu evde kalmıyorum
Ev Sahibi: Giren çıkan belli değil yalan söyleme
Hırsız:...
Ev Sahibi: Kira aslanım kiraa
Hırsız: Abi ne kadardı

öğrenci: ay inanmıyorum ayy inanmıyorum..kim gelmiş?
hırsız: kim gelmiş? (nerden tanıyo beni bea? ulen bu benim eskilerden olmasın?! )
öğrenci: amanın da amanın kim gelmiş..evimize erkek gelmiş..


öğrenci: abi merhaba naapıyosun
hırsız: naapıyım lan bulasık yıkıyom
öğrenci: hayrola abi tanıyamadım
hırsız: hırsızım lan ben utanın olm utanın
öğrenci: hıı abi sen devam et zaten sıra sendeydi bu gun bi de makarna suyu koysana

hırsız: kalk lan kalk şunları yerleştir
öğrenci: höö.. sen kimsin ? abi bunlar ne.. saat. radyo. off off tabak. gümüş kaşık..
hırsız: gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadım
öğrenci: ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada

ö:Sen kimsin nan
h:benmi şey
ö:kimsin dedim kaldır ellerini.
h:evini soyacaktım sadece,effet elini ayagını öpiyim,bırak gideyim.
ö:affetmemi istiyomusun?
h:evet evet.
ö:o zaman önce kirli çamasırlarımı yıka..ardından gömlekleri ütüle,sonrabulasıkları yıka affederim
h:emredersin abi.
ö:ulan şansa bak keske her ay böyle hırsız girse yırttık falla


:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 
toprakumit

toprakumit

Üye
hırsız: kalk lan kalk şunları yerleştir
öğrenci: höö.. sen kimsin ? abi bunlar ne.. saat. radyo. off off tabak. gümüş kaşık..
hırsız: gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadım
öğrenci: ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada

Şu harikaya :):):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt