öğretmenlerin Genelde Söyledikleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
öğretmenlerin Genelde Söyledikleri
Bunu sınavda sorarım
- Ben bunları zaten biliyorum.
- Buna benzer ö.s.s de sık sık çıkar.
- Bi insan söyleneni bi defa da anlar. Afedersiniz siz aptalmısınz??
- Arka taraf konuşmayı kesin n'oluyor orda?
- Bunun hesabını sınavda sorarım.
- Burayı çok dikkatli dinleyin.
- Bi çok öğrenci burda hata yapar!
- Konuşmak isteyen dışarı çıksın.
- Kapı açık. Sizi zorla getirmiyolar buraya!!
- İstemiyosan gelme!
- Kimler ödev yapmadı?
- Ödevleri yapmadan gelmeyin.
- Bizim zamanımızda velilerimiz eti senin kemiği benim derlerdi.
-
- (sınavda) Kimse kimseye bakmasın
- (sınavda) Şu anda itibaren herkes birbiriyle küs.
- (sınavda) Kopya çekeni yakarım.
- (sınavda) Oğlum\ kızım bi daha görmiyim.
-
- (bir soru çözerken) oğlum\kızım kaç defa söylicem orası öyle değil!!!..
-(tahtada soru çözerken) yanlış otur yerine
- Bu konuya fazla girmeyelim ileride göreceksiniz.
- (nöbetçi öğretmenler) oğlum\kızım hadi sınıfınıza girin ziliniz çaldı.
-(derse geç kalınca) ilk zil öğrenciler içindir ikincisi de bizim için.
-Git müdür yardımcısından izin kağıdı al!- Çık dışarı...
-( herhangi bir öğrenciye) Dersleri serdin. Artık hiç çalışmıyosun..
 


neslein

neslein

Üye
gercektende ole bütün hocalar aynı valla :D:D
 

omayra

Üye
- Ben bunları zaten biliyorum.
- Buna benzer sorular sınavlarda (ö.s.s yerine arasınav veya final diyorum ben :D) sık sık çıkar.
- Arka taraf konuşmayı kesin n'oluyor orda?
- Burayı çok dikkatli dinleyin. (dikkati toplamak için de son yılların banko sınav sorusu diyorum :ehe)
- Bi çok öğrenci burda hata yapar! (Dikkat, sakın siz hataya düşmeyin!!)
- Konuşmak isteyen dışarı çıksın. (İletişime geçecekseniz benle iletişin :ehe)
- İstemiyosan gelme!

AÖF dersleri verilen bir dershanede hukuk dersleri veriyorum. Bunları kullanıyorum :) Ayrıca soru sorduğumda bilemediklerinde dalga geçiyorum :ehe Gülüyorum :ehe Haaahhhh! Tuzağıma düştünüz diyorum. Ben dememiş miydim burda hata yaparlar, sakın hataya düşmeyin diye diyorummm :) Yıldırıyorum, sindiriyorum. Yeni nesil bazen çok edepsiz olabiliyor. Hadlerini bildirmek gerekebiliyor. Şaka yapılır amma ve lakin saygı sınırlarını aşanlar olabiliyor, ona göre davranmak gerekiyor. Ben de yavaş yavaş öğreniyorum.
 

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
:sn:mesajlarınızı bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

bakmadan geçmeyin

--------------- Ekleme ---------------

bakmadan geçmeyin mesaj yazın
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Aynen Bunların Hepsini Duydum:D
 
POWER

POWER

Üye
Güzel :)
 
bora006

bora006

Üye
okul yıllarımı özledim yaaw :(
 
c3r3n

c3r3n

Üye
çok doğru :)
 
mservank

mservank

Üye
Burası çok önemli çok iyi dinleyin.
Herkes kalemini, silgisini, uç kutusunu ayarlasın sınavda silgi alışverişi yapmayın.
Kopya çekenin kağıdından 30 puan düşerim.
Bu son uyarım bir dahaki sefere kağıdını alırım.
Ayrıntıya girmeye gerek yok zaten ilerde işleyeceğiz.
Öss de bundna en az 2 soru geliyor.
Bunları her hafta ve yazılı zamanları duymaya alıştık.:)
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
lisede bölüm ögretmenim vardı Gürkan URSAVAŞ,zangoç derdi bize:ehe
 

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
mesajlarınızı bekliyorum
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
benim bu günlerden hocalarımdan duyduğum en klasik söz "bizde sizin gibi sıfırdan başladık bizde sizin gibiydik çok çalışmanız lazım çooook"
 
acemi26

acemi26

Üye
zamanın da bizde çok duyduk ama özledim o günleri:coold:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt