StunnerDead
Üye
-
Konu Sahibi
-
niye hiç girmedin la foruma tamam sınav vardı ama insan arada bi girerdi bari
Ooo abi
hepiniz albay general olmuşunuz la hıyarlar
Ben tug um olum
1000 mi
yav kafama çok takıldı emin olamıyorum 1000 tl ye burda galaxy s3 buldum yurt dışı. şu imei olayı canımı çok sıkıyor.
heaa
hepiniz albay general olmuşunuz la hıyarlar
1000 miabi git 100-150 felan koy magazadan al yada kampanyaları bekle
- - - Eklendi - - -
heaa
Abi 900 müydü 999 muydu o gün Gold'ta vardı S3 kampanyaları takip et al işte ya orjinalini gelipte bana çakmasını şeyettirme
imkanım yok kardeşım elimde 700 tl var 300 tl yi koyması için babamı zor ikna ettim yani alacağım adam her hangi bi sorunda tamir edeceğini söyledi. kafama yattı alacam telefonu ama sizin fikriniz önemli forumdan birisi telefonuna 5 10 liraya imei attırmış aylardır sorunsuz kullanıyormuş , ben bu tel i alırsam 3 4 sene kullanmadan bırakmamyani 3 4 sene boyunca telefon elimde patlamadan kullanır mıyım orasını soruyorum ? ne çok şey yazdırdınz bana yoruldum
Seneye bana da yerlestirecek
Hosgeldin
Abi 900 müydü 999 muydu o gün Gold'ta vardı S3 kampanyaları takip et al işte ya orjinalini gelipte bana çakmasını şeyettirme
Bizim burada 1000'e orjinal S3 var abi.
hoşbulduk yazın yoktun sen buralarda sanırım tanışmadıkben mahir bu arada
- - - Eklendi - - -
len bak foruma 6 aydır girmiyorum küfürden ban yedirtme banao gold dakiler de benim alacağım gibi spot s3 ler yurt dışı yani ayrıca internetten telefon almam ben
Konunun başlıgı çok sakat
Bin tl ye pasaport kayitli bulabilirsin bosuna cakma imeili telle ugrasma guncelleme falan yapamazsin
Olur ama gene sıkıntı çıkabilir.İnternetten bak abi elden alırsın tabi kayseri'de satan vardır ya öyle pasaportlu falan.
nerden bulabilirim ? açıkcası ben internetten telefon alma taraftarı değilim. güncelleme olayını biliyorum alacağım yer 4.1.2 ye güncelleyip imei atmasını söylesem ?
valla kararımı verdim telefonu alacağım. benım alacağımki gibi yurt dışı olan s3 lere güncelleme yaparsan şebeke gelmeme sorunu var bunu da internet ortamında ariza nickli birisi kendi geliştirdiği uygulama ile çözmüş eğer telefonu sevmezsem tekrar imei atıp internetten 900 liraya satarım
Olur ama gene sıkıntı çıkabilir.İnternetten bak abi elden alırsın tabi kayseri'de satan vardır ya öyle pasaportlu falan.
Allah izin verirse hayırlısı abim
valla kararımı verdim telefonu alacağım. benım alacağımki gibi yurt dışı olan s3 lere güncelleme yaparsan şebeke gelmeme sorunu var bunu da internet ortamında ariza nickli birisi kendi geliştirdiği uygulama ile çözmüş eğer telefonu sevmezsem tekrar imei atıp internetten 900 liraya satarımki yarın belli olacak alacağım adam imeiden çıkacak sorunları ücretsiz tamir edeceğine söz verirse hiç bir sorun olacağını düşünmüyorum
Allah izin verirse hayırlısı abim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?