öğrenci kredi kartı tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canfeda93

canfeda93

Üye
    Konu Sahibi
öğrenci kredi kartı tavsiyesi
Arkadaşlar bana 250 tl civarı limiti olan istediğim zaman 200 tl ye kadar para çekebileceğim ve tekrar öderken taksitle ödeyeceğim bi öğrenci kredi kartı öneriniz varmı ?
 


greenmile

greenmile

Üye
İşte Üniversiteli ve DenizBank Paso Bonus var bende ikisini de tavsiye edebilirim
 

pelın_

HCBS den almada nerden alırsan al hala borç ödüyorum
 
minoo

minoo

Üye
İş Bankası'nın üniversitelilere özel kredi kartı var. "İş'te Üniversiteli".. Limiti 300 tl veya 500 tl. Sen belirliyorsun. Ben kullanıyorum, tavsiye de ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
isbankasi iyidir pinarinda dedigi gibi 300le basliyor duzenli odemede artiyor 1000 lira suanda masrafi da yok
 
minoo

minoo

Üye
Aynen. Diğer kredi kartları gibi yıllık ücreti falan yok.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
HSBC'ye internet üzerinden başvurmak çok kolay ama sakın onların tuzağına düşme. HSBC hariç diğer tüm kredi kartlarını öneririm D:
 
greenmile

greenmile

Üye
Hsbc den daha beter bir banka var o da finans yilisik yapiskan gece yarisi aramisligi vardi
 
minoo

minoo

Üye
HSBC'yi neden bu kadar kötülediniz ki nasıl kullanımı falan? :hmmm
 
greenmile

greenmile

Üye
Benim bildigim yillik ucreti var bu bile yeter bence :)
 

Burak

Üye
bizde var hsbc,


kullanıyoz yani bi kotulugu yok.
Bizde cok var kredı kartı ve sadece hsbc alıyor yıllık aıdat 10lıraydı galıba.
 
EFG_07

EFG_07

Üye
ben iş bankasının işte üniversiteli kartını kullanıyorum 500 tl limit var ancak para çekemiyorsunuz
Hsbc de ise campus kart var limiti onun ne bilmiyorum ancak ayrıca para çekme imkanın var
 

Burak

Üye
o parayı çekemedikten sonra anlamı yok.
Ya acil durum olursa ?
 
greenmile

greenmile

Üye
ogrenci kredi karti burak sonucta bu ayrica iste universiteli de nakit avans olayi olabilir internet subesinde karsima cikiyor surekli
 
EFG_07

EFG_07

Üye
işte iş bankasının o eksi yönü var ancak ödemelerde sıkıştırmıyorlar herhangi bir aksi durum olup ödemeyi geciktirdiğinde neredeyse hiç yokmuş gibi bi faiz işleniyor ancak haklısın sonuçta hepimiz öğrenciyiz ve zorluklarını biliyoruz yeri geldiğinde nakit paraya ihtiyaç duyuluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt