işte iş bankasının o eksi yönü var ancak ödemelerde sıkıştırmıyorlar herhangi bir aksi durum olup ödemeyi geciktirdiğinde neredeyse hiç yokmuş gibi bi faiz işleniyor ancak haklısın sonuçta hepimiz öğrenciyiz ve zorluklarını biliyoruz yeri geldiğinde nakit paraya ihtiyaç duyuluyor