oncelikle tesekkurler ancak ben 3250 kullaniyorum ve tabiki n73te oldugu gibi bendede ses ayari yapilamiyor yada Apishh ve ben bulamadik nasil oldugunu
oncelikle tesekkurler ancak ben 3250 kullaniyorum ve tabiki n73te oldugu gibi bendede ses ayari yapilamiyor yada Apishh ve ben bulamadik nasil oldugunu
arkadasım bu program da ogg dosyalarına ekstra ses verebilirsiniz.bu versiyonda kendine ait mp3 codeci olmadığı için mp3 lerde eksra ses verilmiyo fakat v1.80 v1.72 versiyonlarda mp3 codeci var ve ekstra ses verebiliyorsunuz.
herkese merhaba ben, n82 kullanıyorum bluetooth ile telefona ogg şarkı gönderiyorum şöyle bir yanıt alıyorum, mesajlar özellik desteklenmiyor diyor sorun nedir acaba herkese teşekkürler.