Ogg Play 1.71

Apishhh

Üye
kardeşim çok saqoL ilK defa çaLışan bi mp3 pLayer buLdum N73 için bide ses nasıL yükseltiLiyo onu anLatsan
 
teşekkür ederim n95 kullanıyorum umarım bende de çalışır. paylaşımın için sağol
 

cemee61

Üye
oncelikle tesekkurler ancak ben 3250 kullaniyorum ve tabiki n73te oldugu gibi bendede ses ayari yapilamiyor yada Apishh ve ben bulamadik nasil oldugunu
 

genc1

Üye
paylaşım için teşekkürler devamını dilerim
 

System X

Üye
    Konu Sahibi
oncelikle tesekkurler ancak ben 3250 kullaniyorum ve tabiki n73te oldugu gibi bendede ses ayari yapilamiyor yada Apishh ve ben bulamadik nasil oldugunu
arkadasım bu program da ogg dosyalarına ekstra ses verebilirsiniz.bu versiyonda kendine ait mp3 codeci olmadığı için mp3 lerde eksra ses verilmiyo fakat v1.80 v1.72 versiyonlarda mp3 codeci var ve ekstra ses verebiliyorsunuz.
 
kardeş çok sağol iki saatir bu programı arıyodum. emeğine sağlık.
 
bu arada dosya bozuk uyarısı verıyor bilginiz olsun
 

mirhabi

Üye
herkese merhaba ben, n82 kullanıyorum bluetooth ile telefona ogg şarkı gönderiyorum şöyle bir yanıt alıyorum, mesajlar özellik desteklenmiyor diyor sorun nedir acaba herkese teşekkürler.
 

yakuzaaa

Üye
Sağol kardeşim ellerine sağlık güzel paylaşım
 

adem-26

Üye
üstat bu dosya bozuk diyo nolcak..
 

cres557

Üye
kardeş n gage classic için ogg ykomu yha:S s60v1
 

ertooth

Üye
Nokia E72 ye uyarmı oggplayer