kanyon
Üye
ofis uygulamaları için hangi telefon
arkadaşlar,
5 yıldan fazladır nokia 9210i kullanıyorum. ancak çok büyük ve ağır. sıkıldım taşımaktan. ofis uygulamalarını kullanabileceğim en uygun cep telefonu hangisidir. nokia e90 uygun aslında ama o da çok büyük. blackberry baktım çok güzel telefon gerçekten ama ofis uygulamaları sadece görüntüleme olarak kullanılıyor, işime yaramıyor. bana excel uygulama lazım.
öneride bulunursanız sevinirim.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
5 yıldan fazladır nokia 9210i kullanıyorum. ancak çok büyük ve ağır. sıkıldım taşımaktan. ofis uygulamalarını kullanabileceğim en uygun cep telefonu hangisidir. nokia e90 uygun aslında ama o da çok büyük. blackberry baktım çok güzel telefon gerçekten ama ofis uygulamaları sadece görüntüleme olarak kullanılıyor, işime yaramıyor. bana excel uygulama lazım.
öneride bulunursanız sevinirim.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

