Öneri Odin Sürüm Farklığı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Odin Sürüm Farklığı ?
arkadaşlar firmare yüklerken çoğu kişi yok bunu kullan yok bu sürümü kullan diyor ama çoğu odin v3.07 yönünde. bunların ne farkı var mesela v3.09 son sürüm bununla flaşlasak ne olur ne farkı var yani ?
 


1996yb

Üye
v2.83 en iyisi
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Öyle bi sürüm yok
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
nediyorsun? anlamıyorum hiçbirsey
 

1996yb

Üye
kardeşim sen düzgün çalışan odin sürüm istemiyormusun
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
yaw benim anlamadigim ne farkı var yani mesela odin v3.07 ile odin v3.09 hangisi ile flaşlasam daha sağlıklı olur?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
yaw benim anlamadigim ne farkı var yani mesela odin v3.07 ile odin v3.09 hangisi ile flaşlasam daha sağlıklı olur?
Ya 3.04 yada 3.07 kullan 3.09 bana orjinal degilmis gibi geldi :) 3.07 nin artisi dosyayi yerlestirdigin an md5 i check liyor ama bazen herhangi bisey flashlayinca resette kaliyor dosya basariyla flashlandigi halde ama pek sorun degil gibi :D
 
Tmobile

Tmobile

Üye
galaxy ace 5830i veyatta İ Modelleri her odin sürümünü algılamadıkları için multi downlader 2.83 mü ne öyle sürümle flaşlıyorum :D ( kendi cihazım değil)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
galaxy ace 5830i veyatta İ Modelleri her odin sürümünü algılamadıkları için multi downlader 2.83 mü ne öyle sürümle flaşlıyorum :D ( kendi cihazım değil)
Yine de yanlış hatırlamıyorsam multi downloader 4.42 ace i destekliyordu :)
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Yine de yanlış hatırlamıyorsam multi downloader 4.42 ace i destekliyordu :)
tüm odin sürümlerini denememe rağmen üstteki soylediğim odin algılıyordu birtek neden hepsi algılamıyorsa :D.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
odin v3.07 kullanıyorum en iyisi bu galiba
 


Üst Alt