Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ÖneriOdin Sürüm Farklığı ?
Sponsorlu Bağlantılar
Senyor Keş
Üye
Konu Sahibi
Odin Sürüm Farklığı ?
arkadaşlar firmare yüklerken çoğu kişi yok bunu kullan yok bu sürümü kullan diyor ama çoğu odin v3.07 yönünde. bunların ne farkı var mesela v3.09 son sürüm bununla flaşlasak ne olur ne farkı var yani ?
1996yb
Üye
v2.83 en iyisi
Senyor Keş
Üye
Konu Sahibi
Öyle bi sürüm yok
Senyor Keş
Üye
Konu Sahibi
nediyorsun? anlamıyorum hiçbirsey
1996yb
Üye
kardeşim sen düzgün çalışan odin sürüm istemiyormusun
Senyor Keş
Üye
Konu Sahibi
yaw benim anlamadigim ne farkı var yani mesela odin v3.07 ile odin v3.09 hangisi ile flaşlasam daha sağlıklı olur?
Ya 3.04 yada 3.07 kullan 3.09 bana orjinal degilmis gibi geldi 3.07 nin artisi dosyayi yerlestirdigin an md5 i check liyor ama bazen herhangi bisey flashlayinca resette kaliyor dosya basariyla flashlandigi halde ama pek sorun degil gibi