serihan
Üye
-
Konu Sahibi
-
resmen belli!bence bu tasarımda gelseymiş s4 süper olurmuş ama sanki xperia Z andırıyor görsel
O da olabilir Tizen Bada dan sonra çıkan samsung'un en iyi işletim sistemi.bi arada tizen prototipiydi
O da olabilir Tizen Bada dan sonra çıkan samsung'un en iyi işletim sistemi.
Tizen Samsung'un işletim sistemi falan değildir. Lütfen bilmeden yorum yapıpı burayı okuyan insanlara da yanlış bilgi vermeyin.
Microsoft linux tabanlı bir işletim sistemini neden dener ki?Tizen aslinda microsoftun
Uf iyi kabullendim.Tizen Microsftun kardeş
ben de microsoft niye linux tabanlı bir işletim sistemi seçer diyordumhay allahım tizen samsung ve intel tarafından html5 API ları üzerine kurulmuş bir sistemdir
hay allahım tizen samsung ve intel tarafından html5 API ları üzerine kurulmuş bir sistemdir
resmi olmasada linux vakfının androide de desteği vardır firefox os larada. Samsungun yıllardır gerçekleştiremediği ciddi linux projelerinden biri tizendirTizen LİNUX VAKFI tarafından geliştirilen bir sistemdir. Tek bir firmaya maledilemez. onu geçtim meegodan yola çıkarak birşeyler yapmaya çalıştılar.
MeeGo Intel'indir (Nokia Sonrası durum). Samsung her zamanki beleşçiliğiyle gelip sonrada çöreklenmiştir.
wp8 in ara yüzü daha iyi.Tizen tam anlamıyla olmasa da Meego yerine geldi.Ama şu bir gerçek ki çoklu görev ve arayüzü en iyi sistem Meego idi.WP dan daha iyi bir sistemdi...Açık ve net...
git işine hacı harmattanı sadece ikonlar olarak düşünmewp8 in ara yüzü daha iyi.
wp8 in ara yüzü daha iyi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?