Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
podolskiyi kim alacak barcelona mıPodolskinin parasıyla alınabilir
zaten satıldı japon takıma ondan gelecek para ile oyuncu alacaklar belki nuri olurpodolskiyi kim alacak barcelona mı
kardeş 500 milyon dolar versen nuriyi alamazlar o parayla borç ödeyecekler takım batıyor lazaten satıldı japon takıma ondan gelecek para ile oyuncu alacaklar belki nuri olur
demek ki en***yi k**iz takımlar hala var iyi kakalamışlarVissel kobe aldı
3 milyona hallolur merak etme.kardeş 500 milyon dolar versen nuriyi alamazlar o parayla borç ödeyecekler takım batıyor la
demek ki en***yi k**iz takımlar hala var iyi kakalamışlar
kardeş podolski yi adamdan mı sayıyon yok artık futbol bilgin müthiş podolski eski podolski olsaydı 3 milyon değil 300 milyona satılırdı meraak etme ben 27 yaşındayım 1990 dünya kupasını dahi hatırlıyorum ( yaklaşık 1 yaşındaydım ve izlediğimi hatırlıyorum maradonanın ağlamalarını falan filna neyse) diyeceğim odur ki alsınlar nuriyi nolacak hamiti aldılar da noldu podolskiyi aldılar da noldu rvp ye laf ediyorlar podolski gerçeğini unutarak3 milyona hallolur merak etme.
Podolskiyi 2.6 milyona alan takım keriz oluyorsa keşke biz keriz olsaydık.
yav troll mahiyetinde beKeşke herkes biraz kendi futbol bilgisini sorgulasa.
Estağfirullah başkan sen hariçyav troll mahiyetinde be
bu ikili artık benden gıcık kaptığı için artık lafı uzatmıyorum kardeşim isterlerse ronaldoyu alsınlar babane ben fenerbahçeme bakarımünal aysal hazırlıklıysa alır
Doğruyu savunmak için Galatasaraylı olmaya gerek yok. Ben de Fenerbahçeliyim.bu ikili artık benden gıcık kaptığı için artık lafı uzatmıyorum kardeşim isterlerse ronaldoyu alsınlar babane ben fenerbahçeme bakarım
şahin sakattır satmayı bilen dortmundpodolski adamdır kullanmayı bilmeyen galatasaray
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?