Nova Launcher (Renkli Mod) By Akflat

akflat

Üye
    Konu Sahibi
Nova Launcher (Renkli Mod) By Akflat
Arkadaşlar symbian program paylaşımlarından sonra androidte ilk çalışmam umarım beğenirsiniz Nova Launcher Final v.4.2.2 menü rengini değiştirdim eksik türkçeleştirmelerini düzenledim biraz değişiklik olsun istedim
 

Ekli dosyalar

Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: BuqRa38, farukiurfi, KsmCN ve 6 diğerleri

Morpheuz

Üye
Eline sağlık güzel olmuş nasıl degistiriyosun bilgi verebilirmisin ozelden sana zahmet ?
 
Şu Google arama çubuğunda da değişiklik yapılsa güzel olur. Dahili seçenekler güzel değil. Bir de yazı fontu sayısı artsa.
 

akflat

Üye
    Konu Sahibi
Eline sağlık güzel olmuş nasıl degistiriyosun bilgi verebilirmisin ozelden sana zahmet ?
Vektörel renk kodu var onunla değiştiriyorum
Şu Google arama çubuğunda da değişiklik yapılsa güzel olur. Dahili seçenekler güzel değil. Bir de yazı fontu sayısı artsa.
Arama çubuğunda değişiklik yapabilirim sanırım üzerinde çalışıyorum Mesela dil seçeneklerinde yer almayan yeri dahi türkçeye çevirdim resimde ok ile gösterilen yer
 
Tepkiler: canersonmez94

turancen

Üye
Program pro versiyonu mu, sonradan para felan istemez inşallah, ben lg g3 ün çift tıkla kilidini, bu nova launcher yapmak için para istiyor, bunda hepsi açık değilmi
 

akflat

Üye
    Konu Sahibi
Program pro versiyonu mu, sonradan para felan istemez inşallah, ben lg g3 ün çift tıkla kilidini, bu nova launcher yapmak için para istiyor, bunda hepsi açık değilmi
pro sürümdür sıkıntı çıkarmaz
 
koyu renkli yapabilirmisin en azından beyaz kısmı ☺
 

akflat

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: ÇaRşI 2387

akifd

Üye
ellerine saglık süper olmuş zaten android geliştirmede symbiandan grelenlerden başka kimse birşey anlamıyor ki direk androidli telefon kullanan birine ha android 6 ha 2 fark yok derler
 
ellerine saglık süper olmuş zaten android geliştirmede symbiandan grelenlerden başka kimse birşey anlamıyor ki direk androidli telefon kullanan birine ha android 6 ha 2 fark yok derler
Hocam bu üslup sert degil mi ? Butun insanları aynı kefeye koymayın lütfen .
 

akflat

Üye
    Konu Sahibi
ellerine saglık süper olmuş zaten android geliştirmede symbiandan grelenlerden başka kimse birşey anlamıyor ki direk androidli telefon kullanan birine ha android 6 ha 2 fark yok derler
Güle güle kullan sayın kardeşim
 
Tesekkurler. Arama cubuguna farkli renk secenekleri gelebilen bir duzenleme yapabilirseniz severek yuklerim. Iyi calismalar.
 
Tepkiler: akflat
sureklı hata verıyor neden anlamadım menu sımgesıne tıklayınca kapanıyor