Nova 320X480 (Gio da denenmiştir)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nova 320X480 (Gio da denenmiştir)


Oyun sürümdür.Kendi giomda denedim sorunsuz çalışıyor.

SD Data yı sd karttaki gameloft/games e atın apk yi kurun ve çalıştırın sorununuz olursa çekinmeden söyleyin

87 mb

 
Tepkiler: Peocawe

bertinos

Üye

Vay be nova 3 çıkmış ama hala nova oynayanlar var Nova da güzel oyundur nova 3ten daha heyecanlıydı grafik olarak nova 3 daha iyi fakat nova da ayrı bir heyacan vardı
 
    Konu Sahibi

Vay be nova 3 çıkmış ama hala nova oynayanlar var Nova da güzel oyundur nova 3ten daha heyecanlıydı grafik olarak nova 3 daha iyi fakat nova da ayrı bir heyacan vardı

Hocam gio da nova 3 ü nasıl oynayalım.Bence gioya bu oyun bile iyi
 

bertinos

Üye
Biliyorum hocam ama yinede nova güzel oyundur bence nova 3le karşılaştırabilir Tek eksiği grafik
 

goblet

Üye
Hocam android 4.0.4 de oyun açılmıyor. Daha önceden sorunsuz oynuyordum. ics kullanıp aynı sorunu yaşayan başkası var mı?
 
    Konu Sahibi
Hocam android 4.0.4 de oyun açılmıyor. Daha önceden sorunsuz oynuyordum. ics kullanıp aynı sorunu yaşayan başkası var mı?

Hocam cepten girdigim icin telefonunuzun modelini goremiyorum telefonunuzun modelini yazarsaniz yardimci olabilirim belki
 
teşekkür ettim hocam özellikle media fire dan link verdiğin için @-}--
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...