Note2 yerine ne alinir?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Note2 yerine ne alinir?
Merhaba arkadaslar.!
Arkadasim tutmus note2 alcam diyor benim fazla bilgim yok sizce note 2 yerine ne alirsa daha iyi olur
yada note2 iyi mi?
 

TeAmo42

Üye
arkadaşın en doğru secimi yapmış
 
Arkadaşım bu konunu yeri bence cep telefonları genel

- - - Eklendi - - -

Sonra bur da fırtınalar kopuyor en iyisi konuyu taşıyın
 
Cep genel yada Android bölümüne açılırsa daha mantıklı olur.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
konunun uzerinde taşindigi forum yaziyor. Cep telefonlari genel forumunda konunuz
 
    Konu Sahibi
arkadaslar yorumlarinizi bekliyom...
 

aleranol

Üye
Gayet iyi yapmış. Not2 en iyilerden birisi. Bence Karışma illa lumia almasına gerek yok
 

PriZm

Üye
Note 2 alanında en iyi telefon zaten.En iyi seçimi yapmış.
 
Note 2 gayet güzel ve isabetli bir seçim olmuş ki bu cihazı aldığı takdirde uzun bir süre götürecektir bu cihaz + Note 2 adeta Amerika'nın keşfi gibi bir durum oluşturacaktır, her an yeni bişey öğrenecektir, yeni şeyler keşfedecektir cihazda kısacası Note 2 doğru seçim
 

MaxipmaN

Üye
geçen mağazada gördüm harika
 

CasuS_87

Üye
Note 2 mantılıklı seçim
 
Yapmak isteyecegin bircok şeyi yapabilecegin bir cihazdır. Merakini sürekli uyanık tutar. Note 2. Arkadaşların yorumlarida o dogrultuda zaten.
 

lordufuk

Üye
Note 2 güzel seçim bencede ama sen büyüklüğü takmazsan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...