Note 5 üst kisimdaki mikrofon

    Konu Sahibi
Note 5 üst kisimdaki mikrofon
Sim kartini acmaya calisirken dalginligima gelip sag usteki ikinci mikrofon deligine igneyi sokmusum. Mikrofonda herhangi bir sorun olmusmudur? Ondan sonra telefon gorusmesi yaptim karsimdakilere sesim gayet net gittiklerini soylediler.
 

AHKE

Üye
video kaydederken de kullanılır o mikrofon bir altta birde üstte mikrofon var
video çekerken bi alta konuşun bir üste konuşun sonra kulaklık ile videoyoyu izleyin sesler bir sağ ve bir sol dan geliyorsa problem yok demektir
 
Tepkiler: TalhaArı
    Konu Sahibi
Söylediklerinizi denedim sagdan ve soldan sorunsuz ses geliyor. Teşekkürler bilgi icin
 

ibrother

Üye
Büyük sıkıntı olurdu zarar görseydi video çekerken ses kalitesi baya düşerdi.mono ses çok kötü. Bu arada iğne kullanmayın sim kartı çıkarmak için ordaki mekaniğe çok zarar veriyor. İğnenin ucunu kırıp çıkar eğer ataç yoksa.
 
    Konu Sahibi
Zaten kullandigim kendi uzerinde verilen apart yani ucu sivri değil