Samizel Destan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben gereksiz uygulamaları silmek istediğim için root yapmam gerekiyor çok kullanmadığım uygulama var. Bu arada S6 da sistem uygulamaları silinebiliyor diye duymuştum ama ben silemedim?Root yapmadım yani ihtiyaç duymadım xposed çalışmadığı için gerek yok sanırım. Ama 5.0 için sayaç artmadan root yapılıyor.
Galaxy S6 - Samsung GALAXY S6 Sayacı Arttırmadan Root Yapımı [[HIZLI VE BASİT KURULUM]] - MaxiCep
Ben gereksiz uygulamaları silmek istediğim için root yapmam gerekiyor çok kullanmadığım uygulama var. Bu arada S6 da sistem uygulamaları silinebiliyor diye duymuştum ama ben silemedim?
Ekran zaten dayanıklı kırılmaz cam bence gereksiz ama bendede varDevre dışı bırakmayı hiç sevmem ya kullanırım yada kökten silerimBu arada ekrana kırılcam cam yapıştırmıştım ancak çok kötü durdu ekran da kenarlarında boşluk kaldı. Acaba bunu kaldırıp sadece jelatin yapıştırsam yetermi sence?
Devre dışı bırakınca ram tüketiyor musilme degildr o devre dışı bırakılırsayaçta artmadığı için root yapılabilir tabiki
Hayır.Devre dışı bırakınca ram tüketiyor mu
Hepsini devre dışı bıraktım sagolHayır.
O zaman en iyisi jelatin kullanmak cunku cam çok kötü duruyor S5te böyle değildiEkran zaten dayanıklı kırılmaz cam bence gereksiz ama bendede var
Jelatin yeterli olabilir çünkü kılcal çizikler olusabiliyor koruma amaçlı
O zaman en iyisi jelatin kullanmak cunku cam çok kötü duruyor S5te böyle değildi
Aynen bende de kenarlardan hava aldı çok kötü bir görüntü oldu bide siyah renk olunca çok belli oluyorBende iyi durdu ama sol ustten hava aldi kenarlarları
Bende de kenarlarında boşluk var 2 ay oldu adam düzelir demişti ama hala düzelmediAynen bende de kenarlardan hava aldı çok kötü bir görüntü oldu bide siyah renk olunca çok belli oluyor
Kaca aldin?Bende de kenarlarında boşluk var 2 ay oldu adam düzelir demişti ama hala düzelmedizaten ekranı tam kaplamıyor. Değıştireyim diyorum ama o kadar para bayıldım en azından yıpransın diye bekliyorum. Tek güzelliği parmağım çok iyi kayıyor. Bu güne kadar hiç sorun yaşamadım
Ben samsung bayiiden aldim 70 liraydi adam bana öğrenciyim diye indirim yaptı 50 liraya bıraktı.Kaca aldin?
Bana turkcell bayiinde adam 140 tl dedi sonra 3 kere indirip enson 40 tl ye satmaya kalkti ama yinede almadim
Arkadas 5 tl ye takti
Arkadas telefonculara malzeme satiyor en iyisi 10 tl filan diyor adamlar iyi para kazaniyorBen samsung bayiiden aldim 70 liraydi adam bana öğrenciyim diye indirim yaptı 50 liraya bıraktı.
Aslında bende almayacaktım ama kırılmaz dayanıklı diye aldım ben baya sakarım telefonu çok fena düşürebiliyorumArkadas telefonculara malzeme satiyor en iyisi 10 tl filan diyor adamlar iyi para kazaniyor
Birde bana satmaya calusirken torbavidayla filan ekrana vuruyor almiyacagim seyi aldiracakti az daha
2 defa temperli kırdım ve birini 70 e diğerini 40 a taktırdım.Ben ne kazık yemişim abow.Aslında bende almayacaktım ama kırılmaz dayanıklı diye aldım ben baya sakarım telefonu çok fena düşürebiliyorumama şu koruyucu ekranı tamamen kaplasaydı iyiydi
1 kere deneme amacıyla 2 kere de düşürerek kırdım temperli camı tanesini 20tlye aldım.Sen fena kazık yemişsin [emoji54]2 defa temperli kırdım ve birini 70 e diğerini 40 a taktırdım.Ben ne kazık yemişim abow.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?