Telefon Tavsiyesi Note 4'mü, S6'mı Almalıyım?

    Konu Sahibi
Ben gereksiz uygulamaları silmek istediğim için root yapmam gerekiyor çok kullanmadığım uygulama var. Bu arada S6 da sistem uygulamaları silinebiliyor diye duymuştum ama ben silemedim?

silme degildr o devre dışı bırakılır sayaçta artmadığı için root yapılabilir tabiki
 
    Konu Sahibi
Devre dışı bırakmayı hiç sevmem ya kullanırım yada kökten silerim Bu arada ekrana kırılcam cam yapıştırmıştım ancak çok kötü durdu ekran da kenarlarında boşluk kaldı. Acaba bunu kaldırıp sadece jelatin yapıştırsam yetermi sence?
 
Ekran zaten dayanıklı kırılmaz cam bence gereksiz ama bendede var
Jelatin yeterli olabilir çünkü kılcal çizikler olusabiliyor koruma amaçlı
 
    Konu Sahibi
Ekran zaten dayanıklı kırılmaz cam bence gereksiz ama bendede var
Jelatin yeterli olabilir çünkü kılcal çizikler olusabiliyor koruma amaçlı
O zaman en iyisi jelatin kullanmak cunku cam çok kötü duruyor S5te böyle değildi
 

FK5896

Üye
Aynen bende de kenarlardan hava aldı çok kötü bir görüntü oldu bide siyah renk olunca çok belli oluyor
Bende de kenarlarında boşluk var 2 ay oldu adam düzelir demişti ama hala düzelmedi zaten ekranı tam kaplamıyor. Değıştireyim diyorum ama o kadar para bayıldım en azından yıpransın diye bekliyorum. Tek güzelliği parmağım çok iyi kayıyor. Bu güne kadar hiç sorun yaşamadım
 
Kaca aldin?
Bana turkcell bayiinde adam 140 tl dedi sonra 3 kere indirip enson 40 tl ye satmaya kalkti ama yinede almadim
Arkadas 5 tl ye takti
 
Tepkiler: FK5896

FK5896

Üye
Kaca aldin?
Bana turkcell bayiinde adam 140 tl dedi sonra 3 kere indirip enson 40 tl ye satmaya kalkti ama yinede almadim
Arkadas 5 tl ye takti
Ben samsung bayiiden aldim 70 liraydi adam bana öğrenciyim diye indirim yaptı 50 liraya bıraktı.
 
Ben samsung bayiiden aldim 70 liraydi adam bana öğrenciyim diye indirim yaptı 50 liraya bıraktı.
Arkadas telefonculara malzeme satiyor en iyisi 10 tl filan diyor adamlar iyi para kazaniyor
Birde bana satmaya calusirken torbavidayla filan ekrana vuruyor almiyacagim seyi aldiracakti az daha
 

FK5896

Üye
Arkadas telefonculara malzeme satiyor en iyisi 10 tl filan diyor adamlar iyi para kazaniyor
Birde bana satmaya calusirken torbavidayla filan ekrana vuruyor almiyacagim seyi aldiracakti az daha
Aslında bende almayacaktım ama kırılmaz dayanıklı diye aldım ben baya sakarım telefonu çok fena düşürebiliyorum ama şu koruyucu ekranı tamamen kaplasaydı iyiydi
 

csbaz

Üye
Aslında bende almayacaktım ama kırılmaz dayanıklı diye aldım ben baya sakarım telefonu çok fena düşürebiliyorum ama şu koruyucu ekranı tamamen kaplasaydı iyiydi
2 defa temperli kırdım ve birini 70 e diğerini 40 a taktırdım.Ben ne kazık yemişim abow.
 
4k nın bir diğer avantajı edit yaparken istediğiniz gibi oynayabiliyorsunuz
 
kardes note al tabi ki.samsung markasında en uzun süreli kullanabileceğin telefonlar note serisidir