Telefon Tavsiyesi Note 4'mü, S6'mı Almalıyım?

rodinatr

Üye
Bende note4 almayı düşünüyorum ama pek sıcak bakmıyorum s6 daki gibi parmak izi okuyucusu olsaydı bir dakika durmazdım. Çok büyük bir eksiklik bence
Bende note4 almayı düşünüyorum ama pek sıcak bakmıyorum s6 daki gibi parmak izi okuyucusu olsaydı bir dakika durmazdım. Çok büyük bir eksiklik bence
 

Enes

Üye
Arkadaşım kullanıyor sorun olsa yakınırdi herhalde hiç duymadım.
bir çok şikayet var ve note 4 de yoğunlaşmış durumda aklıma takıldı 1 kere cihazı çok severken şimdi soğudum diyebilirim
 
Tepkiler: rodinatr

rodinatr

Üye
Şuan işlemci ekran ram uyumu g4 te gibi
 
    Konu Sahibi
Bende S6 da artık karar kıldım o kadar araştırmadan sonra. S6 da tek canımı sıkan olay hafıza kartı desteği olmaması şu an. O kadar özellik var hafıza kartını neden kaldırırlar anlamadım. 32 GB ile 64 GB arasında çok büyük fark var. O arada ki 32 GB için o kadar farkı ödemek mantıklı değil. O yüzden 32 GB versiyonunu almayı düşünüyorum.
 
32 gb bence iyi ve yeterli
Nereden alacaksın?
 
4 k nerde oynatcan?
Sanki bana aksiyon sahnesi çekiyor
 
Tepkiler: hikmet366
    Konu Sahibi
32 gb bence iyi ve yeterli
Nereden alacaksın?
Aveadan alirim buyuk ihtimal
4K ile video cekmem zaten. Ne gerek var? Zaten cok fazla video cekmem genelde hep resim. Ayrica 4K da fps orani dusuk oluyor en fazla 1080p ile cekerim ama 720p bile ideal bence.
 

PriZm

Üye
4K da fps oranı nasıl düşük oluyor? 30 fps/s işte gayet normal.

Ayrıca 4k çözünürlükteki detayları görmek için illa 4K panele gerek varmış gibi bir yanlış anlama var. 4K da çekilen videodaki bitrate her daim 1080P den yüksek olacaktır. Videoya zoom yapılınca daha fazla detay olması ve ağır çekim için en ideali olduğu gerçeği de var tabi.

60 fps 1080P modunda ise görüntü kalitesi 1080P-720P arası birşey oluyor.
 

csbaz

Üye
Aveadan alirim buyuk ihtimal
4K ile video cekmem zaten. Ne gerek var? Zaten cok fazla video cekmem genelde hep resim. Ayrica 4K da fps orani dusuk oluyor en fazla 1080p ile cekerim ama 720p bile ideal bence.
Aveadan alırsan h yani 3g modeli olmamasına dikkat et.H verirlerse CQ yani 4g modelini iste.
 
    Konu Sahibi
Aveadan alırsan h yani 3g modeli olmamasına dikkat et.H verirlerse CQ yani 4g modelini iste.
S6 da oyle bir durum yok sanirim. Ama bayide baktigimda G920FQ yaziyordu
SM-G920F (Uluslararası- Avrupa)
SM-G920I (Uluslararası/Asya-Hindistan, Singapur, Avustralya, US, Latin Amerika, vs.)
SM-G9200 (Çin – Dual SIM)
SM-G9208 (Çin)
SM-G9209 (Çin)
SM-G920K (Kore)
SM-G920L (Kore)
SM-G920S (Kore)
SM-G920T (T-Mobile)
SM-G920R4 (US Cellular)
SM-G920T1
SM-G920W8
SM-G920W8 (Kanada)


Ben bu listeyi buldum G920FQ icin bir bilgi yok. Sammobile de de bulamadim. G920FQ Turkiye icin olanimi acaba?