NOTE 4 Style (edited By HaSaNd.)

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
5800 xm ye belle shell şeklinde cfw var ama belle modlari çalışmaz ...
 

Mr.Pro

Üye
tüh kötü oldu neys
aslında denemeye değer sen bana ofw bellenin dosyalarını bulurmusun ben nasıl bulabilirim bilmiyorum jaftan flashlarım olmazsa önceki yazılıma geri dönerim
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
bence hiç deneme jaflamada sorun olur
 

Mr.Pro

Üye
e ozmn nasıl yapıcaz
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
belle shell cfw sı var. Onu dene
 

yasin213

Üye
Yapamazsın. Yaptın diyelim, peki ya sonrası? Donanım olarak yetersiz kalır. Bir arkadaşımın C6-01'inde 450 MB civarı telefon hafızası olduğunu gördüm. Yüklense bile kasım kasım kasılır.
Benim emektarın dokunmatiğini sağlayan küçük bir kablo koptu. Boş boş duracağına şu dediğin orijinal Belle yazılımını flashlamayı bir deneyim. Kaybedecek bir şeyim yok
 

Mr.Pro

Üye
oha nasıl koptu la
belle shell cfw sı var. Onu dene
modifiye fw bölümünde en üsttekimi
 

yasin213

Üye
Bi rahat durmuyorum ki
Ekranı değiştirtmiştim telefoncuda. Sonra ekranda biraz toz vardı, ekranı çıkarıp temizleyeyim derken üstteki kabloya fazla asılmışım, koptu Ama telefoncunun hakkını vermek lazım. İyi takmış. Yoksa kabloyu kopartacak kadar zorlamazdım
https://www.maxicep.com/forum/konu/...esh-orijinal-fw-dosyalari-direk-indir.688129/
Bu konudaki OFW'yi 5800'a flashlayacağım inşallah
Neyse konu dağılmasın. Özelden sonucu bildireyim. Olursa da konu açarım
 
Tepkiler: asigsasi ve Mr.Pro

Mr.Pro

Üye
aslında bende böyleyim can sıkıntısıa napacağımı şaştım dakka başı programlara bakıyom yüklüyom napacağımı şaştım
hadihayırlısı
sonuç

ekran boyutu c6-01 e göre biraz büyül gelmezmi
 

yasin213

Üye
Nokia 500 için olan Evols CFW'sini deneyeceğim. Ekran boyutları aynı dostum (360x640). İstersen özelden konuşalım?
 

Mr.Pro

Üye
mesaj attım sana ordan yazabilirsin ben forumu açık bırakırım yazarsanda cevap veririm sorun yok
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
can sıkıntısı için super mod lar var s60v5 için tester olan bana ulaşın
 

Mr.Pro

Üye
rofs2 işleminin nasıl yapıldığı hakkında hiç fikrimyok
 

asigsasi

Üye
konu dışına çıkmayalım
 

Hasand.

Üye
    Konu Sahibi
Nokia frewre editon veya nokıa cooker ıle rofs 2 acabılırsın
 

Dm.Pro

Üye
@Hasand. Duvar Kaggıdını Alabilirmiyim Rica Etsem ?
 
Yönetici tarafından düzenlendi: