Tavsiye Note 3 Bilgi Ve Öneri Lütfen

o değilde ben halen galaxy ace kullanıyorum
 
Öncelikle Note 3 çok büyük. Onun yerine Galaxy S4ün Exynos sürümünü alabilirsin. Ama yok ben Note 3 alacam diyorsan Exynos olanını al. Snapdragon'a göre daha hızlı çalışır. Zaten 8 çekirdekte yolda. Gelmek üzere. %25 kadar bir performans artışı sağlayacak. Zaten Snapdragon 4Gli ve Türkiye'de 4G altyapısı yok. Exynos alman daha mantıklı ve iyi bir seçim olur. Ama Samsung Exynos kodlarını yayınlamadığı için Custom ROM olmayacak haberin olsun.
 
    Konu Sahibi
note 3 Ciktigi İcin Zatn Galaxy s4 mu Sattim
 

ozakin70

Üye
Aynen PV=nRT diyorum sen ilk yuze girersen yarin note 3un yaninda galaxy gear hediye tabi 3 ay sonra fiyatlar duser biraz bozulursun ama samsung iste ne yaparsin