Note 3 Android 5.0 Firmware Sammobile'da

MaxipmaN

Üye
s4e beklediğimden çabuk geldi note2ye gelse bi de
 
Tepkiler: Kontrol

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
N900 derken N9000Q ya kurulur mu şuan tekrar Note a geçtimde kitkat sarmıyor.
 
Şimdi ben note 3 e rusya lolipopu kursam csc kodum ser (rusya) olacak açılışta n9000q yerine n900 yazacak peki türkiye romu geldiğinde onu kurarsam csc kodu tekrar tur (türkiye) olur mu acep? Cihaz bilgi kısmında birleşik arap emirlikleri yazdımı uyuz oluyorum
Şöyle bişey sorayım csc kodu tur kalacak şekilde rusya lolipopu kurma olanağım varmı? Csc değişmek için root gerektiren uygulama kullanmak zorunda kalmak istemiyorum.
Ayrıca:
 
    Konu Sahibi
Bak ya yıllardır firmware değiştiriyorum adamın gider beyfendi sözü beni çok fena şüpheye düşürdü.
 
Tepkiler: serdar_gs
Odin mode da herşey garanti içi ama nasıl olurda garanti gider onu anlayamadım. Ben genede ota beklicem zaten acelesi yok
Devamında sonuç olarak samsungun orjinal stock romu falan dedim nasıl gider dedim ama şimdi fark ettim ki yorumum silinmiş
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
    Konu Sahibi
Sıkıştı tabi bilgisi yetersiz sildi hemen
 
Sıkıştı tabi bilgisi yetersiz sildi hemen
Güzel bi cvp yazdım aslında cevapta vermemişti ama yorumu mu silmiş :=) Sonuçta yükleyeceğimde original stock rom ve odin ile resmi yükleme yapacağım neden garantim gitsin ki? Tek sıkıntı samsungun ülkelere göre vermiş olduğu kod garantiye n900 olarak göndersem garanti kapsamı dışında kalır tabi :=) İndirdim romu öyle duruyor kurmakla kurmamak arasında kaldım lolipopuda kurmak kullanmak denemek istiyorum artık bayadır bekliyorum :S
 
    Konu Sahibi
Dene bir tadına bak sayaç sıfırlama ile tekrar dönersin kitkata
 
Odin sayacı mı knox sayacı mı
 
Rus romunu odinle kurduğumda knox sayacını tetikliyor mu