SOUYDASH
Üye
NOTE 3 5.0 LOLIPOPTAN 4.4.2 YE DONUS MUMKUN :)
YUKLEYENLER 5.0 BEGENMEDI O KISILER ICINDE BENDE VARIM COK ŞARJ YIYOR AMA KASMA SORUNU KALKMIS TAMAMEN HIC KASMIYOR TEK SORUNU SARJ VE DURDURULDU HATALARI BUNLAR GIDERILIRSE SORUN OLMAZ AMA SAMSUNG BIR ZAMANLAR COK ÖVDÜĞÜ NOTE 3 AMIRAL GEMISINI UNUTUYOR BENCE LOLİPOPTAN SONRA GUNCELLEME ALMAZ ARTIK DIYE DUSUNUYORUM ANDROID L Yİ BEGENMEYEN ARKADASLAR SAMMMOBİLEDEN 4.4.2 TURKIYE ROMUNU INDIRIP ODIN ILE MANUEL OLARAK YUKLEYEBILIRSINIZ YAPAMAYANLAR MSJ ATSIN TWD DEN YARDIM EDILIR ROOM DOSYALARI VE ROOT DOSYALARI KENDIMDE MEVCUTTUR.. SOUYDASH SAYGILAR
