fbiugur Üye Ses yukseltme pover orta tusa bas telefon kapaliyken recover ekrani gelecek ama mor ekran
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: Ses yukseltme pover orta tusa bas telefon kapaliyken recover ekrani gelecek ama mor ekran Genişletmek için tıkla ... bir dk resim atıcam bak böyle kalıyor
fbiugur' Alıntı: Ses yukseltme pover orta tusa bas telefon kapaliyken recover ekrani gelecek ama mor ekran Genişletmek için tıkla ... bir dk resim atıcam bak böyle kalıyor
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: team viewar id ini gönder burdan anlatayım Genişletmek için tıkla ... kardeş team vievere bi çözüm buldum bu işlemde note 2 nin sim kartını çıkartmam gerekecek sıkıntı olmaz dimi
fbiugur' Alıntı: team viewar id ini gönder burdan anlatayım Genişletmek için tıkla ... kardeş team vievere bi çözüm buldum bu işlemde note 2 nin sim kartını çıkartmam gerekecek sıkıntı olmaz dimi
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: sıkıntı olmaz işimiz yok sim kartla Genişletmek için tıkla ... tamam o zaman team viever yapıcaz biraz bekleticem
fbiugur' Alıntı: sıkıntı olmaz işimiz yok sim kartla Genişletmek için tıkla ... tamam o zaman team viever yapıcaz biraz bekleticem
fbiugur Üye tmm kardes hallet haber verhallettin mi kardeş Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız indir Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Ne yapacigini biliyon dene haber ver kardes
tmm kardes hallet haber verhallettin mi kardeş Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız indir Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Ne yapacigini biliyon dene haber ver kardes