Kablosu çıkart ses yükseltme orta tus ve kapama tuşuna basılı tutuyonSiyah ekranda note 2 yazısı geldiğinde poverty tuşuna elini kaldir mor bi ekran gelicek
ne yaptım biliyormusun telefon açık iken ses açma güç tuşu ve ana ekran tuşuna bastım telefon kapandı sonra açılmaya başladı galaxy note 2 yazdığında güç tuşundan çektim android system recovery açıldı
Biliyorum kardes o zaman odin le philz Touch yukleyememissin normalde mor bi r ekran gelmesi lazım napalım sim di sen bana seni arayabilir farklı bir numara bul telefonunu da ac kullan hiç bir müdahele olmadı hala bir saat sonra Molay çıkacak ozaman halledelim olur mu
Biliyorum kardes o zaman odin le philz Touch yukleyememissin normalde mor bi r ekran gelmesi lazım napalım sim di sen bana seni arayabilir farklı bir numara bul telefonunu da ac kullan hiç bir müdahele olmadı hala bir saat sonra Molay çıkacak ozaman halledelim olur mu
Yaptin miBaşlayalım kardes ilk önce telefonu dowload moda al aon ra pc ye cihazi bagla odini ac pda ya tikla masaustunden philz toucu sec IDM COM renkli olunca start de telefon acilip kapanacak
Sonra ses yukseltme pover ve orta tusa bas note 2 yazisi geldiginde poverdan elini kaldir mor bi ekran gelecek
bak reset atıyorya telefon pin kodu yazma yerinde pcden bağlantısı kopuk , dediğin tuşlara basıyorum kapanıyor telefon sonra note 2 yazıyor sonra android system recovery geliyor
bak reset atıyorya telefon pin kodu yazma yerinde pcden bağlantısı kopuk , dediğin tuşlara basıyorum kapanıyor telefon sonra note 2 yazıyor sonra android system recovery geliyor
Kardes olmasi lazim bir seyi eksik yapiyorsun telefonu kapat oyle dene uc tusu sonra odini ac sonra pc ye bagla idm com renkli olunca pda ya tikla philz toucu ac sonra start de
Kardes olmasi lazim bir seyi eksik yapiyorsun telefonu kapat oyle dene uc tusu sonra odini ac sonra pc ye bagla idm com renkli olunca pda ya tikla philz toucu ac sonra start de