sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: şimdi telefonu pc ye bagla dn3 ve updatesupersuyu telefon ve ya hafıza kartına at , Genişletmek için tıkla ... herhangi bir dosya değil dimi normal atıyorum
fbiugur' Alıntı: şimdi telefonu pc ye bagla dn3 ve updatesupersuyu telefon ve ya hafıza kartına at , Genişletmek için tıkla ... herhangi bir dosya değil dimi normal atıyorum
fbiugur Üye odin i zipden çıkart masaüsüne sacid589' Alıntı: herhangi bir dosya değil dimi normal atıyorum Genişletmek için tıkla ... normal atattın mı kardeş
odin i zipden çıkart masaüsüne sacid589' Alıntı: herhangi bir dosya değil dimi normal atıyorum Genişletmek için tıkla ... normal atattın mı kardeş
sacid589 Üye Konu Sahibi Dn3 un icinde 5 tane dosya var hepsini telefonun icine surukleyip atimmi yoksa bi dosyami olustirim
fbiugur Üye dn3 içine girmiyicen direk kopyala yapıstırupdate supersu da aynı şekilde nereye attıgın bil gerisi muhüm değil hafıza karına mı yoksa tel hafızasına mı attıgın bil gerisi kolay
dn3 içine girmiyicen direk kopyala yapıstırupdate supersu da aynı şekilde nereye attıgın bil gerisi muhüm değil hafıza karına mı yoksa tel hafızasına mı attıgın bil gerisi kolay
fbiugur Üye odini zipden masaüstüne çıkartıysa çıkarttıgın doyaya tıkla açılsın mavi yazıyla odin yazıyor ona tıkla ve aç
odini zipden masaüstüne çıkartıysa çıkarttıgın doyaya tıkla açılsın mavi yazıyla odin yazıyor ona tıkla ve aç
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: odini zipden masaüstüne çıkartıysa çıkarttıgın doyaya tıkla açılsın mavi yazıyla odin yazıyor ona tıkla ve aç Genişletmek için tıkla ... sonra telin hattını çıkarimmi
fbiugur' Alıntı: odini zipden masaüstüne çıkartıysa çıkarttıgın doyaya tıkla açılsın mavi yazıyla odin yazıyor ona tıkla ve aç Genişletmek için tıkla ... sonra telin hattını çıkarimmi
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: pda yazan yere tıkla ve masaüstünden philz touc yazan indirdiğini bul aç de, Genişletmek için tıkla ... telin hattını çıkariyimmi
fbiugur' Alıntı: pda yazan yere tıkla ve masaüstünden philz touc yazan indirdiğini bul aç de, Genişletmek için tıkla ... telin hattını çıkariyimmi
fbiugur Üye fbiugur' Alıntı: pda yazan yere tıkla ve masaüstünden philz touc yazan indirdiğini bul aç de, Genişletmek için tıkla ... telefonu pc ye bağla sonra ID COM yazan yere mavi ve ya yeşil bir renk geldiğinde start degerek yok
fbiugur' Alıntı: pda yazan yere tıkla ve masaüstünden philz touc yazan indirdiğini bul aç de, Genişletmek için tıkla ... telefonu pc ye bağla sonra ID COM yazan yere mavi ve ya yeşil bir renk geldiğinde start degerek yok
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: telefonu pc ye bağla sonra ID COM yazan yere mavi ve ya yeşil bir renk geldiğinde start degerek yok Genişletmek için tıkla ... start dedim setup connection
fbiugur' Alıntı: telefonu pc ye bağla sonra ID COM yazan yere mavi ve ya yeşil bir renk geldiğinde start degerek yok Genişletmek için tıkla ... start dedim setup connection
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: telefon açılıp kapanacak oldumu Genişletmek için tıkla ... hayır ben olduğu gibi takmıştım hiç bir işlem yapmadım
fbiugur' Alıntı: telefon açılıp kapanacak oldumu Genişletmek için tıkla ... hayır ben olduğu gibi takmıştım hiç bir işlem yapmadım
fbiugur Üye hım tamm üç tuş kombinasyonunu biliyomusun ses kısma orta menü ve kapama tuşuna aynı anda bas bi ekran geldiğinde artı tuşa bascan,
hım tamm üç tuş kombinasyonunu biliyomusun ses kısma orta menü ve kapama tuşuna aynı anda bas bi ekran geldiğinde artı tuşa bascan,
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: hım tamm üç tuş kombinasyonunu biliyomusun ses kısma orta menü ve kapama tuşuna aynı anda bas bi ekran geldiğinde artı tuşa bascan, Genişletmek için tıkla ... download mod olayımı
fbiugur' Alıntı: hım tamm üç tuş kombinasyonunu biliyomusun ses kısma orta menü ve kapama tuşuna aynı anda bas bi ekran geldiğinde artı tuşa bascan, Genişletmek için tıkla ... download mod olayımı
fbiugur Üye evet aldnmı tekrar odini aç pda dan philz toucu sez ID COM mavi ve ya yeşil oldugunda start de
sacid589 Üye Konu Sahibi fbiugur' Alıntı: evet aldnmı tekrar odini aç pda dan philz toucu sez ID COM mavi ve ya yeşil oldugunda start de Genişletmek için tıkla ... tamam yapıyorum bazı arkadaşlar imei yedeğini al dedi almıyacakmıyız
fbiugur' Alıntı: evet aldnmı tekrar odini aç pda dan philz toucu sez ID COM mavi ve ya yeşil oldugunda start de Genişletmek için tıkla ... tamam yapıyorum bazı arkadaşlar imei yedeğini al dedi almıyacakmıyız