yusuf__1907
Üye
-
Konu Sahibi
-
Profesyönel olucak bişey yok. Odini açıyosun dosyayı seçip yükle diyosunbilmiyorum gorsellik olarak ozellik olarak cok guzel telefoblar cikarmaya basladilar birazda galiba fazla piyasada olmamasi cezbediyor beniarkadas ortamina bi gidiyoruz note 2 ler s4 ler s3 ler note 3 ler hep ayni bide bu lenovo k900 bugn denk gelince zaten degistirmek istiyordun iyice aklima girdi bide 4.3 beklemekten sikinti geldi artik samsung bi tepkide olabilir bu arada rom danda pek anlamiyorum acikcasi bir kac kere denemeye kalktim yazmislar anlamayan yapmasin telfin gidebilir prof degilseniz ugrasmayin v.s bide 1 sayfa yazi var bi aciyorsun anlamayan biri olarak okurken akli karisiyor insanin birde bundan onceki telim 5800 di Hey gidi 5800 hey hala unutamam bozulmasaydi hala kullanirdim
Dediğin telefonların piyasası yok türkçe dil desteği yok bişeyi yok sıkıntı çekebilirsin. Görsellik istiyosan kılıf değiştirarayüzden sıkıldıysan rom değiştir Ama telefonu değiştirmenide anlarım bende s3 ümü ablama verdim kendime başka aldım, istersen bütçe ve beklentilerini falan söyle cihaz önerisi yapalım
2 gün önce aldığına göre o kadarda eski sayılmaz2 gün önce wp ye geçip lumia 1320 aldim konuda baya bi eskimiş zaten genede bulup yorum yapmıssın saolasın
saolasın kardeş2 gün önce aldığına göre o kadarda eski sayılmazhayırlı olsun kardeşim
ısınamadim o telefonaNote2 yi niye satiyonnnn
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?