note 2 reklamindaki kilif

    Konu Sahibi
note 2 reklamindaki kilif
arkadaslar tv'deki note 2 reklamindaki yana dogru acilan kiliflara ne deniyor biliyomusunuz? Cok hosuma gittide bilen kendine saklamasin lutfen
 

aleranol

Üye
flip cover olarak geciyor yandan acılan kılıf ise. şu an onu kullanıyorum.
 

Placebo-

Üye
Teknoloji marketlerde başka telefonlar için olan versiyonlarıda mevcut.
 

Türe

Üye
Flip cover degil mi o ?
 
Orjinali 90 tl olmasi lazim ama benim suana kadar gordugum en ve kullanisli kilif neov icinde var mi cakmasi
 
    Konu Sahibi
orta segment telefonlar (ace 2) icin yok yani
 

CasuS_87

Üye
Flip Cover galiba

Çok güzel gerçekten Wondera yokmu ya
 

aleranol

Üye
90 mi ben 70e aldim hemde not2 icin olan
 
Flip cover kaplar cok iyi ama note 2 gibi buyuk bir cihazda her sartta kolay kullanim vermiyo note 2 kullanan biri olarak soyluyorum arkaya kivirip kullanmasi ele kotu oluyo ben deneyimimden oyle cikardim yani cok hos duruyo ama kullaninca cikartasin geliyo yani benim icin oyle babam s3 te kullaniyo gayet memnun
 
dikkat edin piyasada çok sahtesi var,2 yerde buldum bugün birisindeki sahte olduğu halde orijinali bu dedi bende nasıl orijinal bu dedim arkamdan laf konuştu dengesiz telefoncu senin aradıkların nedense bizde yok diye bir dahada oradan birşey almam zaten

geçen otg kablosu sormuştum bana onlardan Türkiye'de yok onları yurt dışından 60-70 TL ye falan belki getirttirebilirsiniz demişti yani o derece dengesiz zaten

her neyse diğeri bir TİM'di güzel ilgilendiler fakat onların kılıflarıda sahteydi haftaya gelirim dedim

nerden anladın nerseniz birisinde kapağın iç kısmına japon yapıştırıcısıyla yapıştırılmış diğerinde de orijinalinde olan home tuşu için yapılmış çıkıntı yoktu dikkat edin


- - - Eklendi - - -



işte alt kısımdaki home tuşu için yapılmış çıkıntıdan bahsediyorum
 

aleranol

Üye

Bende not2 kullaniyirum dediğin dogru. Sen flas playeri ne yaptın banada link atarmisin? Ayrica neti filan kapatyom ama apanmiyo max 1 bos ramim oluyo. Naptigini anlatsana bi bana.
 
Hayirli olsun arkadasim ben flash playeri tesadufen buldum elimde link yok ama indirdigim siteyi veriyim androidapk4u.com bide neyi kapatiyosun da kapanmiyo onu anlamadim ram oyle benim de kullanim fazla ama cihaz rahat hafizayi sil dersen ram kullanimi 480 lere iniyo ama sonra tekrar cikiyo icindeki ozel yazilimlar cok kullaniyo olabilir ama sorun yasatmadi bana simdiye kadar
 

aleranol

Üye

Flasi buldum. Ya mesela neti kapatiyim kapanmıyor. Yada playstore. Bugun 1.37 bos ram gördüm gerci ha bide sende sarj nasil bende sorun var. Mesela sabah tam dolu aliyorum su saat oldu hala % 69 pil var cok fazla iyi gidiyr pili. 2 saat internet ve 30 dk. Most wanteda ragmen hukadar sarj var.