Note 2 ile facebookta paylaşımda bulunma.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Note 2 ile facebookta paylaşımda bulunma.
Arkadaşlar bir çoğunuz görmüşsünüzdür facebookta bir yazı vs durum yazıldığında hemen altında BlackBerry ile İos symbian ile vs şeyler görünür. Bende bişey yazdığımda paylaştığımda Samsung Galaxy Note 2 ile yazısı çıkmasını istiyorum. bunu nasıl yapabilirim.Örnek şöyle burda blackberry app yerine samsung galaxy note 2 yazmasını istiyorum bunu nasıl yapabilirim.
 
    Konu Sahibi
bu sorduğum şey bu kadarda zor olmamalı ?
 
orada yazan kullandığın programın ismidir ve kullandığın işletim sistemiyle alakalıdır telefon modeliyle değil. yani ios, windows mobile, blackberry, symbian veya android yazar. telefon modeli yazmaz. bunu yapmanın yolu vardır ama çok zor. facebook developerdan facebook için application yazman lazim.
 
    Konu Sahibi
bunu yapan arkadaşlarım var ama görmüştüm
 
burada anlatiliyor nasil yapilacagi. ama bu bilgisayardan yapilan paylasimlar icin. istedigin herseyi yazabilirsin boylece. telefondan yaptigin paylasimlar icin henuz bir cozum bilmiyorum. belki bilen bir arkadas vardir.
hongkiat.com/blog/customize-facebook-status/

- - - Eklendi - - -

markette status via arat. cikan programlardan muhhakkak seni tatmin edecek bisey bulursun
 
    Konu Sahibi
@perseus2k ordaki programlar güvenlimidir sonra hesap patlamasın varmı böyle bi durum ?
 
çoğu güvenilirdir ama bana göre gereksiz yer kaplar telefonda. bakın ne güzel note 2'm var yaz paylaş facebookta böylece herkes bilir note 2'n olduğunu
 
Tepkiler: rumuz123456

mcetin55

Üye
Yapmak istedigin şey çok gereksiz bir reklam
 

ka_za

Üye
Hayırlı olsun Güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
@ka_za teşekkürler.

hala işime yarayan bişey bulamadım.
 

aleranol

Üye
facebook ta nokia c7 için kulüp tarzı sayfa mi ne vardı. oradan paylaşım yapınca ekliyordu altina nokia c7 den gönderildi vs.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...