sacid589
Üye
-
Konu Sahibi
-
-Geç şarj oluyorRoot sayacı ar samsunglarda ne sorunu var ? yazılımsal değilse belki bakmazlar root olayına .
KK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.
Valla daha önce samsung kullanmadım o yüzden bilmiyorum doğrudur. İnternette ufak bir araştırma yaptım bu çıktı bende forumdan link atayım dedimKK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.
Yani yapılcak hiç bir şey yok stock romu at gönder diyorsunKK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.
Konuya gelirsek ben dış batarya değişimi için knox sayacı 0x1 ve stock rootsuz rom yüklü iken gönderdim iç batarya, güç tuşu ve dış bataryayı değiştirdiler dahası orjinal yazılımı attılar. Samsung servisi beni şaşırttı açıkçası. Tabi bu servisin tecrübesine göre değişir sende ne olur bilinmez.
Yani yapılcak hiç bir şey yok stock romu at gönder diyorsun
TabikiGönderirsen haber verir misin? Bende S4 mini gönderecegim ama sayaç olayından çekiniyorum.
bootladeri bozuyor derken az acarmisinKK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.
Konuya gelirsek ben dış batarya değişimi için knox sayacı 0x1 ve stock rootsuz rom yüklü iken gönderdim iç batarya, güç tuşu ve dış bataryayı değiştirdiler dahası orjinal yazılımı attılar. Samsung servisi beni şaşırttı açıkçası. Tabi bu servisin tecrübesine göre değişir sende ne olur bilinmez.
Baya baya yarı brick yapıyor. Hatta bazen download mod açılmayacak hale gelebiliyor.bootladeri bozuyor derken az acarmisin
Telefonu gönderdim anakart , soket ve şarj kablosunu değiştirdiler telefon sıfır gibi olmuş orjinal yazılımıda atmışlar pilide degistirselerdi daha iyi olurduGönd verir misin? Bende S4 mini gönderecegim ama sayaç olayından çekiniyorum.
Telefonu gönderdim anakart , soket ve şarj kablosunu değiştirdiler telefon sıfır gibi olmuş orjinal yazılımıda atmışlar pilide degistirselerdi daha iyi olurdu
Çok sağol kardeşim seninde yeni telefon hayırlı olsunöncelikle hayırlı olsun senin adına sevindim. bilgilendirme için de çok teşekkür ederim fakat cihazı sattım garantiyle uğraşmak istemedim. keşke gönderseydim. :/
neyi vardı telin sacitÇok sağol kardeşim seninde yeni telefon hayırlı olsun
Telefon aşırı derecede ısınıyordu cebimdeyken bileneyi vardı telin sacit
sonuc anakartmi degisti
Telefon aşırı derecede ısınıyordu cebimdeyken bile
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?