Haber Note 2 Garantiye Göndereceğim...

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 Garantiye Göndereceğim...
Arkadaşlar note 2 yi bir kaç kere rootladım ve yaklasık 3-4 kere de custom rom yukledim simdi bazı sorunları var telefonun garantiye gondermem gerekti samsungun sitesinden 4.4.2 orjinal stock romunu indirip odinle kurdum şuan böyle garantiye göndersem sıkıntı çıkar mı ?
 
Root sayacı ar samsunglarda ne sorunu var ? yazılımsal değilse belki bakmazlar root olayına .
 

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Root sayacı ar samsunglarda ne sorunu var ? yazılımsal değilse belki bakmazlar root olayına .
-Geç şarj oluyor
Aşırı derece ısınıyor bacağımı terletiyor buna bağlı olarakta şarjım hemen bitiyor
-Mikrofondan az ses gidiyor
-Sim kartı nadiren de olsa okumuyor
-Çerçevede ve arka kapakta soyulmalar
Arkadaşlar bi yardım etsenizde ona göre işim varda
 

PriZm

Üye
KK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.


Konuya gelirsek ben dış batarya değişimi için knox sayacı 0x1 ve stock rootsuz rom yüklü iken gönderdim iç batarya, güç tuşu ve dış bataryayı değiştirdiler dahası orjinal yazılımı attılar. Samsung servisi beni şaşırttı açıkçası. Tabi bu servisin tecrübesine göre değişir sende ne olur bilinmez.
 
Tepkiler: sacid589
KK de işe yaramıyor o dahası bazı cihazlarda bootloader'ı bozuyor.
Valla daha önce samsung kullanmadım o yüzden bilmiyorum doğrudur. İnternette ufak bir araştırma yaptım bu çıktı bende forumdan link atayım dedim Bilen varsa yardımcı olsun.
 

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Yani yapılcak hiç bir şey yok stock romu at gönder diyorsun
 
Yani yapılcak hiç bir şey yok stock romu at gönder diyorsun

Öyle vallahi bilen de bilmeyen de yardımcı olmuyor şuanda. Benim fikrim de bu . Stock rom at yolla bakacaklarını sanmam root sayacına.
 
Tepkiler: sacid589

Peocawe

Üye
Gönderirsen haber verir misin? Bende S4 mini gönderecegim ama sayaç olayından çekiniyorum.
 

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Gönderirsen haber verir misin? Bende S4 mini gönderecegim ama sayaç olayından çekiniyorum.
Tabiki
Telefonu samsungun garantisine göndereceğim ama faturayı bulamıyorum daha önceden gönderdiğimde fiş vermişlerdi onla götürsem sıkıntı çıkarmi ?
 
Tepkiler: Peocawe

Anil-D

Üye
ya ben izmite vermistim 2kerede yapmışlardi yapiyorlar yani
 
Tepkiler: sacid589

Anil-D

Üye
bootladeri bozuyor derken az acarmisin
 

Anil-D

Üye
eski sorunum benziyot
 

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Gönd verir misin? Bende S4 mini gönderecegim ama sayaç olayından çekiniyorum.
Telefonu gönderdim anakart , soket ve şarj kablosunu değiştirdiler telefon sıfır gibi olmuş orjinal yazılımıda atmışlar pilide degistirselerdi daha iyi olurdu
 

Peocawe

Üye
Telefonu gönderdim anakart , soket ve şarj kablosunu değiştirdiler telefon sıfır gibi olmuş orjinal yazılımıda atmışlar pilide degistirselerdi daha iyi olurdu

öncelikle hayırlı olsun senin adına sevindim. bilgilendirme için de çok teşekkür ederim fakat cihazı sattım garantiyle uğraşmak istemedim. keşke gönderseydim. :/
 
Tepkiler: sacid589

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle hayırlı olsun senin adına sevindim. bilgilendirme için de çok teşekkür ederim fakat cihazı sattım garantiyle uğraşmak istemedim. keşke gönderseydim. :/
Çok sağol kardeşim seninde yeni telefon hayırlı olsun
 
Tepkiler: Peocawe