Şu anda almanya sürümünü bende yükledim ve wipe format vs yapmadım herşey yolunda gitti tüm uygulamalar optimize oldu çok şükür hiç sıkıntı da olmadı telefon direk türkçe açıldı yani dil sıkıntısı da yok, bildirim çubuğunda önceden hafif takılma olurdu şimid çok hızlı geldi genel olarak da kullanış ve arayüz performansı gayet iyi, keşke önce yüklemiş olsaydım
Yalnız şöyle birşey oldu telefonu Kies ile bağladım ve cihazınız Kies aracılığı ile yazılım yükseltmesini desteklemiyor diyor
önemli bişi mi bu ne yapcam