Haber Note 2 Android 4.3 Resmi Olarak Başladı


Aynen haklısın
 
    Konu Sahibi
Benim başıma gelmişti çünkü titanium ile 4.1.2 den yedeklediğim uygulamalar 4.3 e yüklediğimde hata vermişti
 
Tepkiler: codblackops2
Şu anda almanya sürümünü bende yükledim ve wipe format vs yapmadım herşey yolunda gitti tüm uygulamalar optimize oldu çok şükür hiç sıkıntı da olmadı telefon direk türkçe açıldı yani dil sıkıntısı da yok, bildirim çubuğunda önceden hafif takılma olurdu şimid çok hızlı geldi genel olarak da kullanış ve arayüz performansı gayet iyi, keşke önce yüklemiş olsaydım Yalnız şöyle birşey oldu telefonu Kies ile bağladım ve cihazınız Kies aracılığı ile yazılım yükseltmesini desteklemiyor diyor önemli bişi mi bu ne yapcam
 
afrika için gelmiş güncelleme bu türkiye samsung çok uyuz etti beni bunların haritada konumunu bilen varmı
 
Cihaz durumun normal degil artik degistirildi modunda root da attiysan bir de...
 
Bugun epey bi s3 guncellemesi de verilmis.
 
Hayırlı olsun. Bugun farkettimki 4.3 ile batarya performansi iyilestirilmis arkadaslar..
Bende kies öyle bir hata vermedi
 
Tepkiler: abdurrahmancam
    Konu Sahibi
Beyler kiesten öyle bi hata almamak için kieside almanya bölgesine göre indirip kurmalısınız Kies türkiye, telefon almanya olunca doğal olarak bağdaşmıyor. Özellikle tüm gün mobil veri veya wifi açıkken veya bir oyun oynarken batarya tüketimi nasıl?
 
Tepkiler: abdurrahmancam
Oyunu denemedim.sabah 8de sarjdan cikardim çok olmasada yogun bir sekilde wifi ve otomatik parlaklıkta kullaniyorum.ekran suresi 3 saat 45 dk ve daha % 57 şarj var
 
Yarim saattir ekran kapali muzik dinliyordum..sonuc bu simdilik ..bi dk tapatalk olmuyor hizli resime yukleyeyim
 
 
Tepkiler: GrknYavas
    Konu Sahibi
mk4 e göre biraz iyi demekki iyi iyi sevindim
 
Tepkiler: codblackops2