Nostaljik Reklamlar Buyrun :))))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
Nostaljik Reklamlar Buyrun :))))



















 


dreamboys69

dreamboys69

Üye
tatlım süper şeyler bunlar,anadola bayıldım,teşekkürler...;)
 
Altun.

Altun.

Üye
mükemmel ya ellerine sağlık en çok da anadol a bayıldım :D
 
masub

masub

Üye
anadolu tek geçerim.ne arabadır o
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Cok Güzel Bir Nostalji :cool
 
darktempler

darktempler

Üye
güzel reklamlar
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
Eski arabanızı satınız...:oke:
sıfır kilometrede bir ANADOL alınız...:oke:
anadol süper gerçekten.:oke:
 

yassose

Üye




en guzeli bunlar
 

researcher

Üye
bi anadolumuz olmadı su devirde... :)
 
FerreT

FerreT

Üye




Kadın Bulaşıkmı yıkıyor yoksa çöpemi atıyor :kop:
 
Nazy

Nazy

Üye
eskilerin reklam ve espiri anlayışı gerçekten çok farklıymış:)
 
ѕ¢σяριση

ѕ¢σяριση

Üye
harika bişi kardeşim saol
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
mükemmel...
 
UuR_39

UuR_39

Üye
cok super walla ellerıne saglık
 
crows

crows

Üye
harikalar ya:D hele ne o mirasa mı kondun yok azizim telefunken radyo aldım bayagı güselmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt