Nostalji Atari Kasetleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ns_Lion

Üye
Dostum n yaptın yahu 99TL çok para.

30 - 40 desen hadi neyse mübarek

bndede 20 tane var. dedim eğer uygunsa alıyımda fiyatı görünce ürktüm biraz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...