khytr89
Üye
-
Konu Sahibi
-
google ye maxicep nokia elveda yazdım baya sonuç çıktıbu kadar trendy bir durum olduğunu görünce benimde açasım geldi
bende 5830i ve s2var 5830ide gta3 ve max payne oynuom düşün farki
bende gta 3 ve nfs hot pursuite başladımangrybird si ve nfs shifti bitirmiştim.. keşke zamanında androide geçseymişim.. 5800 yerine i7500 alsaymışım.. ama nasip kısmet.. nokia ya kaptırdığım son para o.. bu arada hesapladım da nokiaya 5.250 TL para kaptırmışım
Hayırlısı olsun.İnşallah Nokia hakkındaki görüşlerini görmezler inşallah tartışma çıkacak gibi gözüküyor
ee doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye boşuna dememişler.. vallaha finallerimde bitti rahatım.. oturur hepsinin cevabını tek tek veririm
Pek doğru değil açıkcasıben katılmıyorum ama neyse
Pek doğru değil açıkcasıben katılmıyorum ama neyse
abi bende nokiaciydim cok fark var nokianin dokunmatigi zor basiyodu
c5 c6 n97
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?