nokianin yeni akillisi human

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
guvenkaya

guvenkaya

Üye
    Konu Sahibi
nokianin yeni akillisi human
 


ercnshn'

ercnshn'

Üye
çıksada pek alıncağını sanmıyom fiyat uçuk olur
 

Deleted.

Üye
ne biçim telefon bu yav :dry: ama güzelmiş :naughty:
 
Symbianist

Symbianist

Üye
yav yalan dolan bunlar. daha bu tip teknolojilere çooooook var.
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Torunlarımızın kullanacağı telefonlardan sanırım
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
tasarım kötü.
 

Deleted.

Üye
dokun hisset olayı türkiye'de olursa kötü olur :naughty:
 
guvenkaya

guvenkaya

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar bu nokianin kendi sitesinde var millet 1 yilldir iphone 5 diye binlerce model gosterdiler cogu inandi iphone yapar diye cikara cikara iphone 4s cikardilar sarji yarim gun gidiyor

----------Eklendi @ 19:31:16 ---------- Yazıldı @ 18:35:20 ----------

telefona sahte diyenler birde suna baksin
#!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt