Nokia'nın süper cebi geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'nın süper cebi geliyor!
Nokia, sadece birkaç gün sonra bugüne dek ürettiği "en süper" cebi sahneye çıkartmaya hazırlanıyor.

2011 Mobil Dünya Kongresi'nin tarihi yaklaşırken Barcelona'da yapılacak olan etkinlik için heyecan hızla tırmanıyor. Birçok dev firmanın yanında bir tanesi var ki yapacakları, belki de yapmayacakları, herkesi meraklandırıyor.
Intel'le olan anlaşmasını yalnızca birkaç ay önce açıklayan Nokia'dan MeeGo işletim sistemini kullanan telefonlar bekleniyor. Hatta son çıkan bir "bug" bildiriminde bu telefona dair ipuçları bulunuyordu ve kafalarda acaba Nokia, MeeGo kullanan bir süper telefonla yakın zamanda karşımıza mı çıkacak, sorusu oluşturdu.
"Bug" raporunda yazanlara göre, cihaz Intel tarafından yapılmış olan 1.6GHz bir işlemci kullanıyor ayrıca diğer özellikleri arasında bir NFC çip, 480 x 854 çözünürlüklü ekran ve yüksek hızlı HSPA+ verileri var. Ayrıca bir hız göstergesi, pusula, Wi-Fi, Bluetooth ve GPS de raporda yazanlar arasında.

Kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: xdsdg12


Utku

Utku

Üye
Kaynak neresi model nedir

--------------- Ekleme ---------------

chip online asılsız haber dir bu örn
yalan ya bırakın
 
Trackmania

Trackmania

Üye
öle bir telefon yaparsa güzel olur ama symbian olmasn android olsun iste o zaman nokia bir cag atlar.
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
nokia zaten artık win.mobile olan telefonlar çıkaracakmış.microsoft başkanıyla el sıkıştıkları fotografı gördüm.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Hadi bakalım hayırlısı kısa zamanda çıkarsın da c6-01 c7 n8 gibi telefonların fiyatını da düşürür umarım.
 

Starsley

İnş çıkartır ama ne olursa olsun nokia android e geçmez
 

Starsley

Arkadaşım bilmek için nokia şirketin de çalışmaya gerek yok symbian ve nokia forumlarında bilgi veriliyo biraz genişlet dünyanı :) nokia android e geçmez daha adamlar s3 ü geliştircekler daha meego var ne adroidi
 
Utku

Utku

Üye
yalan haber :D :bye2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt