nokiadan android telefona gecmek istiyorum öneri lütfen :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tahaberkan53

Üye
    Konu Sahibi
nokiadan android telefona gecmek istiyorum öneri lütfen :)
arkadaşlar merhaba ben şuan n8 kullanıyorum ve artık çok sıkıldım ne oyun gelıyor ne guzel uygulama . facebook uygulaması bile yok telefonun...

o yüzden sizden ricam bana önerebilecginiz güzel android sistemli telefon varmı ..? parası sorun değil
 


PriZm

PriZm

Üye
Parasi sorun degil diyorsan s2,sensation xe ve galaxy nexus oneririm
 

ozgur_473

Üye
Cok oyun oynarim dersen galaxy r oneririm
 
ibrother

ibrother

Üye
bence n8 iyi bulaşma android e. root şuyu buyu çok.nokia sağlamdır.
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş S2 ,XE, Nexus, Note (ama bu biraz büyük)
 
klongs

klongs

Üye
s2,nexus,xe,note
 

tahaberkan53

Üye
    Konu Sahibi
abi yok bıktım n8den hiçbirşey yok.. eskiden flv falan açardı şimdi oda sorunlu film falan izleyemiyorum :(

kız arkadasımda s2 var ama fazla sevmedim tipi falan. ama digelerine bi bakayım sağolun :)
 
aleranol

aleranol

Üye
valla nexus öneririm eğer oda olmazsa Lumia 900 ü bekle yada lumia 800 al s2 den falan iyidir 800
 
ibrother

ibrother

Üye
ya sen neden bi video player atmiyorsun. benim kıytırık 945 720p ve 1080p oynatiyor. n8 coşar format dinlemez.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
sensation xe , xl ve nexus olabilir arc s e de bak
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Madem para sorun değil bekle Htc nin yeni 4 cekirdekli telefonunu al ;)
 
cargo3230

cargo3230

Üye
ben de de n8 vardı üstüne 500-600 verdim s2 aldım bence çok hızlı kullanımı da pek sorun değil sadece arka planda çok çalışan program oluyo ve doğal olarakta şarj sorunu ama program hele hele oyun yığınla diyebilirim xe yada s2 para sorun değilse ideal :good:
 
karayel90

karayel90

Üye
Htc sensation Xe yada ben bi 4-5 ay beklerim diyorsan 4 çekirdekli bi android telefon almanı öneririm
 
murat0288

murat0288

Üye
s2 nin neresini sevmedin arkadaşım, seninkide kedinin ete mındar dedğigi gibi olmuş, hala üstüne telefon çıkamadı bütün kıyaslamalarda hep birinci. ayrıca bi arkadaş root felan yazmış illa root yapacan diye bişey yokki yapmazsın orjinal rom kullanırsın. para sorun değilse bekle s3 çıkacak onu alırsın...
 

tahaberkan53

Üye
    Konu Sahibi
atsamda birşey değişmiyor yada ben yapamıyorum :( bu arada nexus çok Iyimis Gerçekten onu almayı düşünüyorum

----------Eklendi @ 07:55:37 ---------- Yazıldı @ 07:53:28 ----------

4 çekirdek çıktımi ya :O nexus Yetmez mi bana arkadaşlar 2 sene falan hem oyun hem hız için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt