Bu durumu kurtaracak çok şey var aslında iktisattaki bazı basit uygulamalar. Fiyatları, muadillerine göre iskonto edip aylık cironda artış hissettirecek sıcak para ile reel telefon piyasasında pazar payını koruyacaksın. aylık 5 tane satacağına indirim yapıp 10 tane sat.böylelikle 5 tane sattığın cirodaki maliyetlerle 10 tane sattığın ciro hiç bir zaman aynı olmayacak. İbre, senin yaşamış olduğun şoku unuttup tekrar yükselterek bölgesel piyasalarda yıllık telefon satış oranını rakiplerine oranla arttırmış olacaktır. (satışlar artarken pastadaki payında artacaktır.)Tabi burda Emek yoğunu olacağından maliyetlerine dikkat edeceksin. Kısaca NOKİA 'nın ar-ge sindeki şahıslar at gözlüğü takmış olacaklar ki Satış rekorları kırılan, kalkınmaya aday ülkeleri pek kaile almamışlar. Nokia 2000 li yılların başlarındaki satış rekorları kırdığı günleri bence unutsun, Çünkü o zamanlar çin pek önemsemiyordu bu piyasayı. Amerikada zaten malum motorola vardı. Amerikalılar avrupalılardan çakmak kadar cep telefonunu görünce ve ne olduğunu anlayana kadar, Bilgisayar parçaları içinde boğulmaktan kurtulan Appel piyasaya çıktı.Sonra derken Çin, paran kadar kalite felsefesiyle herşeyi kopyalar oldu. (çin geçmiş tarihte türk beylikleri ve diğer türk uygarlıklarını savaşla yenemediği anlayınca böl, parçala, yok et felsefesiyle bugüne geldi).Konuyu dağıtmadan; Benim size bahsettiğim aslına çok basit iktisadi ve ekonomik yöntemlerdir. Zaten küçük başarısızlıklar, katlanılması zor büyük sonuçlara yol açar. Son söz; Nokia böyle giderse kafalarda ,ismini almış olduğu nehirden ibaret olduğuyla anılacaktır.saygılar...