Nokia x6 wi fi la bağlanmak için?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozge0293

Üye
    Konu Sahibi
Nokia x6 wi fi la bağlanmak için?
wi fi la bağlanmak istiyorum fakat bir türlü ayarlayamadım. hala şebekeden giriyor. nasıl yapmam gerek?
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Ayarlar-bağlantı-hedefler-internet- 1.önceliğe wifi getir. Gprsi sil ordan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt