wxyz1
Üye
nokia x6 navigasyonda yetersiz mi
selamlar
arkadaslar yakin bir zamanda x6 aldim. forumumuzdan garmin yukledim. daha once nokia n82 kullandim. gps ayarlarinda sadece tumlesik gps seciyordum ve ucret yemeden kendi gps ile route 66 ve diger navigasyon uygulamalarinda sorunsuz uydulari bulabiliyordu. x6 da tumlesil gps seciyorum ama garminde ve ovi maps de uydulari bulamiyor. konum tespit edemiyor. yardimli gps secmek gerekiyor. o da sebekeden ucret yiyor. buna bir cozum var mi. x6 daki gps agps turunden midir sadece. tumlesik olarak gorev yapmiyor mu. yoksa ben mi yanlis bir seyler yaptim.
yardim ederseniz cok sevinirim.
hoscakalin.
arkadaslar yakin bir zamanda x6 aldim. forumumuzdan garmin yukledim. daha once nokia n82 kullandim. gps ayarlarinda sadece tumlesik gps seciyordum ve ucret yemeden kendi gps ile route 66 ve diger navigasyon uygulamalarinda sorunsuz uydulari bulabiliyordu. x6 da tumlesil gps seciyorum ama garminde ve ovi maps de uydulari bulamiyor. konum tespit edemiyor. yardimli gps secmek gerekiyor. o da sebekeden ucret yiyor. buna bir cozum var mi. x6 daki gps agps turunden midir sadece. tumlesik olarak gorev yapmiyor mu. yoksa ben mi yanlis bir seyler yaptim.
yardim ederseniz cok sevinirim.
hoscakalin.
