Nokia x6 Hangi uzantıda programları çalıştırır?

Sponsorlu Bağlantılar

dodhie

Üye
    Konu Sahibi
Nokia x6 Hangi uzantıda programları çalıştırır?
Arkadaşlar , Nokia x6 Telefonum var hangi uzantılı dosyaları indireyim. s60'a mı giriyor bu? birde telefon için arayüz nereden bulabilirim. indirdiğim arayüzler çakma çıkıyor uygulamalar'a yükleniyor ordan açarsam açılıyor ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ZAFER_0068D


dodhie

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler ..
 
rapman

rapman

Üye
rica ederim.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sis,jar,sisx,mp4.3gp....
 

ramadan35

Üye
abi bu linklere girilmiyor geçersiz komut diyori. Saygılar
 


Üst Alt