Nokıa x6 hakkında ıstedıgınız hersey!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SWFT

SWFT

Üye
    Konu Sahibi
Nokıa x6 hakkında ıstedıgınız hersey!!!
X6 hakkında her sey. Kasanın sokulmesı, kapak degısımı, tus kılıt sorunu, sag kapaktakı acıklık we bılınmesı gerekenler... themostextreme@wındowslıve.com adresınden bana ulasabılırsınız.
 


OğuzcanAbi

Üye
?
olmadı :D
 

mehmet özler

Üye
arama izni yok
 
Anußis

Anußis

Üye
Bence konu kilitlenmeli ...

Neden diye sorarsanız ... Kasa değişimi falan diyorsun yanlış bir bilgi ile o telefon mahvedilir ben 32gblik kapak aldım ve KVK ya taktırdım adam bile bi klavuza bakarak yaptı... o kadar basit değil x6da 6 tane vida girişi var eğer ters bir hareket yada sırası ile açmazsan o kasa bir daha kullanılamaz hatta ana çipi kırabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt