SELAMLAR sevgili forumcular benşu sıralar bi telefon almak istiyorum piyasayı araştırdığımda bana uygun gelen 2 telefon buldum
nokia x2 ve nokia 5130 express
benim için mesaj önemli tuşlar rahat olmalı bunun haricinde işletim sistemi iyi olmalı bu iki telefonu başlıca bu özellikler esas alarak değerlendirirmisinz.
x2 kullanan arkadaşlar varsa tuş takımını anlatabilirmi fotolarından gördüğüm kadarıyla dokunmatik tarzı bişey galiba. bide x2 inin o arka planını değiştirmek mümkünmü acaba kocaman saat, kocaman şarj göstergesi falan özürlü telefonu gibi
şimdiden teşekkürler