Haber Nokia X2 Teknik Özellikleri Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia X2 Teknik Özellikleri Sızdırıldı
Nokia’nın yeni Android telefonu X2′nin tüm teknik özellikleri Sızdırıldı.



Nokia Cihazlar ve Servisler operasyonunun Microsoft’a devrinin tamamlanmasından sonra akıbeti merak edilen Nokia X serisi Microsoft tarafından da destek bulmuş ve Microsoft Mobile tarafından geliştirilen yeni Nokia X2 Android telefonun bilgilerisızdırılmıştı.



Az önce elimize ulaşan bilgiler ve yukarıdaki görsel ise Microsoft’un geliştirdiği Android AOSP tabanlı telefonu Nokia X2′nin teknik özelliklerini ortaya çıkarıyor. Antutu Benchmark sitesinde ortaya çıkan görsele göre Nokia X2′nin teknik özellikleri şu şekilde olacak:

  • 1GB RAM ve 4GB Dahili Hafıza
  • Dual Core 1.2GHz Snapdragon 200
  • Adreno 305 GPU
  • 5 MP arka 0.3 MP Ön kamera
  • 800×480 4.3″ ekran
  • Android 4.3
Çift sim kart desteği de bulunan Nokia X2′nin ürün kodu ise RM-1013 olarak görünürken Microsoft Mobile’ın bu cihazı 2014 sonlarında ya da 2015 yılı başlarında kullanıcıların beğenisine sunacağı tahmin ediliyor.
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Gitgide artırıyorlar ozelliklerini

Lumia 620 Developer Edition ile gönderildi.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Gelişiyor....
 
  • Beğen
Tepkiler: Pikkaccu

MaxipmaN

Üye
1gb ram hariç göze çarpan birşey yok
 
0MG90

0MG90

Üye
Snap400 ile geldiği an almaya değer olur
 
fk555897

fk555897

Üye
Tasarım da ortaya çıksa iyiydi.
 
skylinegti

skylinegti

Üye
nokia x de ölü doğdu x2 de aynı, bence nokia müşteriyle dalga geçmeyi bırakıp windows phone'da kendini daha geliştirmeli...
 

Emre

Üye
nokia x de ölü doğdu x2 de aynı, bence nokia müşteriyle dalga geçmeyi bırakıp windows phone'da kendini daha geliştirmeli...
Nokia nın hiç bir telefonu ölü değil meego & symbian bunlar geliştirme yapılsaydı android & ios diye bir şey olmazdı zaten, ve Nokia rezil olmamak için Microsoft boyun eydi kendini sattı symbian & meego desteğini çekti peki neden sahibi öyle istedi symbian & meego geliştirseydi Windows phone bu cihazlar karşısında gelişmemiş bir sistem olarak kalacaktı
vede bu Microsoft işine gelmez çünkü nokianın geliştirdiği sistem ile değil Windows phone ile zirveye çıkmak istiyor yani kendi sistemi ile.
 
PriZm

PriZm

Üye
Adreno 305 Gpu ve Snapdragon 200?!? Ne tür bir saçma kombinasyon ise artık..
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
pirenuri

pirenuri

Üye
özellikleri böyleyse fiyatı da uygun olmalı
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
14 sonunda çıkacaksa bu telefon da çöp olacak anlamına geliyor. o zamana kadar bu donanımda eskimiş olacak.
 
Invoke

Invoke

Üye
Benim bildiğim snap200'de max adreno 302 gpu var. Bir yanlışlık vardır belki. :hmmm
Ayrıca android 4.3 nedir bu gelene kadar zaten 4.5 çıkar. :zzz:
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Nokia saçmalığı devam ediyor
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
Hem android hem windows phone bir arada olacağı söyleniyor. yani dual boot gelebilir X2
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
yabancı bir sitede yazıyor, phonearena'da da bahsediyorlar.

özellikle mobil dünyada sızıntılar genelde doğru çıkıyor, tıpkı zamanında nokia x sızıntısı gibi bunun da gerçek olabilme ihtimali yüksek.
 
0MG90

0MG90

Üye
Her yazana inansaydık... :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
aslında microsoft'un genel politikasına baktığımızda nokia x2 nin gerçek olması kadar doğal birşey yok, geçtiğimiz zamanlarda da özellikle çin kökenli mobil üreticilerin dual boot cihazlarını destekleyici açıklamalar yapmıştı, google şiddetle karşı çıkıyor bu tür cihazlara hele android&wp kombinasyonuna, microsoftun da wp nin yayılmasını sağlamak için bu tür yollara da başvurması normal, tüketicilere içinde android olan bir telefonu satmanın daha kolay olduğunu biliyor, o androidin yanında wp yi de vermenin bir sakıncası yok , telefon sahibi androidten sıkılınca bi de wp ye geçeyim nasılmış diyecektir muhakkak, bu şekilde wp yi tanıtma şansı olur ve kullanım oranı da yükselir wp nin, sonuçta satılacak her android başına bir wp cihazda olacak piyasada.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt