Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

sawserez

sawserez

Üye
Ben an itibari ile guncellemeyi yukledim daha b' farklilik goremedim yuklemek isteyen arkadaslara yardimci olurum herhangi bir degisiklik yok resim atarim aksma
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben an itibari ile guncellemeyi yukledim daha b' farklilik goremedim yuklemek isteyen arkadaslara yardimci olurum herhangi bir degisiklik yok resim atarim aksma

degişikligi kamerada,şarj suresinde ve ekran+dokunma ayarlarinda ayrica hafiza yonetimi bolumunde farkedebilirsin.
 
sawserez

sawserez

Üye
evet turk.e tum diller mevcut 4g de var ayrica daha yeni yukledim birsey fark etmedim deneyimlerimi burdan paylasirim

- - - Eklendi - - -

depolamada bir degisiklik yok
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hakkinda bolumunden daha fazla bilgiye tiklayarak is ve yazilim duzeltme surum numaralarini kontrol eder misin. Veya bu ekran goruntusuyle karşilaştirabilir misin.
 
sawserez

sawserez

Üye
iste link aldirim ekran goruntusu



bu adreste rom u indirdigim yer


- - - Eklendi - - -

resim gonderdiğin sürüm numarasına ait rom u bulamadım hala arıyorum varsa bildiğin dosya denemesini yaparım


- - - Eklendi - - -

hakkinda bolumunden daha fazla bilgiye tiklayarak is ve yazilim duzeltme surum numaralarini kontrol eder misin. Veya bu ekran goruntusuyle karşilaştirabilir misin.

baktınmı?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet isvec varyantini flashlamişsin. İşin asil iyi olan tarafi ise şansina hem cihazin cokmemiş cunku isvec varyanti 4g lte'li hem de Dil seceneklerinde Türkce olması.
 
sawserez

sawserez

Üye
ya zaten windows phone 8 tek parça tüm yuklemerde tr var başka varyant atysan içinde yine türkçe var sıkıntı o değil bu anlatılanlar neden yok bu surumde gdr2 beta 2 yi nasıl bulabilirim

- - - Eklendi - - -

http://www.coolxap.com/thread-164309-1-1.html bu siteyi incelermisin ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
verdigin link wp7.5 mango 7740 surumu icin unlock yontemini anlatmiş ama artik calişmiyor.

Gdr2 beta2 ise navifirmde bazi bolgeler icin mevcut dun bir arkadaşimiz da indirip flashladi. Eger imkani varsa dosyayi ncs'den alip upload ederse isteyenler yukleyebilir.
 
sawserez

sawserez

Üye
çok iyi olur eğer bölgeleri biliyorsan ürün kodu dahil bende çekebilirim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çok iyi olur eğer bölgeleri biliyorsan ürün kodu dahil bende çekebilirim

bilmem bişey ifade etmiyor cunku hepsi dun navide bir kac saat durduktan sonra kaldirildi. O esnada indiren varsa paylaşabilir yoksa bekleyip surekli naviyi kontrol etmekten başka secenek yok malesef.
 
katil_197

katil_197

Üye
navide şuan 1232.5957.1308.17 var
 
sawserez

sawserez

Üye
bir dosya buldum çin sitesinden çok yavaş iniyor ama 120 mb falan kaldı 1232.5957.1308.1004 resimleri falan var ama bakıcaz rm-821 umarım budur deneyimlerimi paylaşıcam
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
bir dosya buldum çin sitesinden çok yavaş iniyor ama 120 mb falan kaldı 1232.5957.1308.1004 resimleri falan var ama bakıcaz rm-821 umarım budur deneyimlerimi paylaşıcam

O RM-822 için.
RM-821'de sıkıntı yaratabilir. :nono:
 
sawserez

sawserez

Üye
rm-821 için geçerli şuanda 1232.5957.1308.0004 yükledim mağaza güncellemeri yaptım renk paleti haricinde diğer tedaylar mevcut test aşamasında ciddi bir wifi kullandım siperman amazing ve diğer 20 küsür oyun yükledim şarj yarıya düşmedi aynı zamanda oynadım nette gezdim vs kamerada ciddi iyileşmeler var çok düşük ışıkta dahi flassız harika resim alabiliyorum ama hala çok bir değişiklik fark etmedim 1 2 gün içinde tam anlamıylla test sonuçlarımı buradan aktarırım görsel ekleyebilirim ama video belki eklerim iyi günler maxi yüklemek isteyenlere 1 2 gün içinde upload ederek açıklama yaparım
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Ya acele etmeyin normal yoldan bize de gelecektir
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Haber için teşekkürler..

Bu frimware 'de kapanma sorununu çözmüşlermidir acaba
 
sawserez

sawserez

Üye
kapanma sorunu fark etmedim şu ana kadar
 
sawserez

sawserez

Üye
vardı yeni yazılımda hiç kapanma fark etmedim ayrıca şarj dayanmıyo mevcut sürüm daha iyi gidiyordu şimdi eskiye döndüm yayınlana kadar buna devam 3. beta çıkarsa onuda denerim
 


Üst Alt