Nokia Telefonlara Yeni Yazılım Yükleme Dil kodu Problemi Olmadan İstediğin Dili Seç

5130 vardı açıldıktan 5,6 saniye sonra kitlenip kapanıyordu format imkanı yoktu. yarım saatlik uğraşla halloldu çok teşekkürler..
 

azapazap

Üye
tsk ... yaá bu phoenix nasil indirecem link calismiyor

--------------- Ekleme ---------------

kardes Allah razi olsun yaptim cok guzel oldu n96 super yaaa
 
oncelıkle konuyu acıp yardımcı olana tesekkurler.. benım telefon 5800 MX ( mavi) şu andaki yazılım sürümü V 31.0.101 özel sürüm : 31.0.101.C02.01 özel sürüm tarihi : 16.09.2009 olarak gorunuyo telde....NSU da yenı guncelleme gorunmuyo , yani bu telefon su anda en son sürümmü yoksa benmı yapamadım yada bulamadım ? v40 olan benım sürümden sonrakımı ? guncelleme yapamadım phoenıx ıle çünkü eski flash uyarısı veriyor ve guncelleme devam etmıyor. navıfırımde v40 gorunuyo dosyalarını ındırdım fakat telefona atamıorum .. cıhaz guncellemelerınde ise guncellenmedı olarak gorunuyo sebekeye baglandıgımda yenı guncelleme yok uyarısı verıyor .. ne yapmam lazım bu konuda fıkrı olan varmı ?
 
kardeş 5530 phoenix ile format atamadım format işlemini başlatıyorum fakat bir süre sonra hata weriyor.hata wermeden önce ise pcden usb sesi geliyor yardım edebilirmisin?
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
kardeş 5530 phoenix ile format atamadım format işlemini başlatıyorum fakat bir süre sonra hata weriyor.hata wermeden önce ise pcden usb sesi geliyor yardım edebilirmisin?

format böyle atılır.
http://www.maxicep.com/symbian-destek/nokia-tum-symbian-modellerde-hard-format-241532.html

Phoenix ile yazılım yüklenir veya güncellenir.

--------------- Ekleme ---------------


Telefonda *#0000# yazınca telefonunuzun yazılımı görünür ve yazılım güncelle diyerek.fota ile wlan kablosuz internet üzerinden yeni V40 yani sizin yazılımınızın üstünü yükleyebilirsiniz.Güncelleme var görünmesi lazım.

--------------- Ekleme ---------------

tsk ... yaá bu phoenix nasil indirecem link calismiyor

--------------- Ekleme ---------------

kardes Allah razi olsun yaptim cok guzel oldu n96 super yaaa

Evet N96 lar yüklemeden sonra süper hızlanıyor.

--------------- Ekleme ---------------

5130 vardı açıldıktan 5,6 saniye sonra kitlenip kapanıyordu format imkanı yoktu. yarım saatlik uğraşla halloldu çok teşekkürler..

Güle güle kullanın...
Çok sevindim yardımcı olduğuma ...
Sizin bu mutlu teşekkürleriniz yeter.

--------------- Ekleme ---------------


sağolun...

--------------- Ekleme ---------------


sağolun...
 
peqi arkadaşım phoenx le güncel sürümde olan telefona eski sürüm yüklenebilirmi.Phoenixle yükleyemedimde ...
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
peqi arkadaşım phoenx le güncel sürümde olan telefona eski sürüm yüklenebilirmi.Phoenixle yükleyemedimde ...

hayıe tavsiye etmem.yukleme sekli firmware update sol atta options kısmında downgrade kutucugunu işaretleyerek atıyorsunuz.Dediğim gibi ben hiç atmadım birde Jaf 1.98.62 yazılımıyla usb veya fbus bağlantı sekliyle atlıyor.en kısa yolu telefoncuya ver 20 tl eski yazılım attır.
 
öncelikle programlar için tşkler...telefonun modelini seçtim ok dedim yukardaki kısımda normali seçmeye çalıştım hata verdi bunun nedeni ne dir_?
resim deki gibi bir hata verdi
 
benim telefon e75 dili ingilizce deneyim Rm koduyla bakalım türkçe yapa bilecekmiyim.. paylaşımlar için tşk
 
Alıntı: pashaserkan göndermiş. >
oncelıkle konuyu acıp yardımcı olana tesekkurler.. benım telefon 5800 MX ( mavi) şu andaki yazılım sürümü V 31.0.101 özel sürüm : 31.0.101.C02.01 özel sürüm tarihi : 16.09.2009 olarak gorunuyo telde....NSU da yenı guncelleme gorunmuyo , yani bu telefon su anda en son sürümmü yoksa benmı yapamadım yada bulamadım ? v40 olan benım sürümden sonrakımı ? guncelleme yapamadım phoenıx ıle çünkü eski flash uyarısı veriyor ve guncelleme devam etmıyor. navıfırımde v40 gorunuyo dosyalarını ındırdım fakat telefona atamıorum .. cıhaz guncellemelerınde ise guncellenmedı olarak gorunuyo sebekeye baglandıgımda yenı guncelleme yok uyarısı verıyor .. ne yapmam lazım bu konuda fıkrı olan varmı ?

Telefonda *#0000# yazınca telefonunuzun yazılımı görünür ve yazılım güncelle diyerek.fota ile wlan kablosuz internet üzerinden yeni V40 yani sizin yazılımınızın üstünü yükleyebilirsiniz.Güncelleme var görünmesi lazım.



tolga cvp vermıssın tesekkurler..

şimdi soyle bi durum var az once yine guncelleme varmi diye kontrol ettim fakat guncelleme yok seklinde uyari verdi yanliz wlandan baglanmadim oyle bi sans yok su anda.. turkcellden baglandim fakat guncelleme yok diyo ama nokia resmi sitede guncelleme gorunuyo .. NSU ile denedim yine olmadi.. phoenix ile denedigimde flash versiyon eski diyerek islemi yarida kesiyo. NSS ile denemedim cunku onda yapiliosada bilgim yok .. herhangi bi fikrin varmi ? islemleri adim adim takip ediorum fakat olmuyo phoenix ile .. bide su var resmi sitede kontrol ediorum versiyon 30 gorunuyo ama telden bakinca ozel surum v31 olarak gorunuyo

--------------- Ekleme ---------------

hatta verdıgı hata mesajıda bu :


The flashing failed. Do you like to retry the flashing?
HRESULT 0x8401227a (-2080300422)
Flash: Phone reported that it does not allow to flash SW becasue it is older than existing.


bu hatayı verdıgı halde devam etme ımkanı varmı ? yarım saatten fazla bekledım ama herhangı bı hareket yok.
 

doomtr

Üye


ben nemesıs le olayı cozdum daha kolay ve pratık
 
nemesisle denedım ama yıne olmadı yenı surum gorunmuyo.. denıyeyım bırazdaha anlasıldı ben yapamıorum
 

ahki4

Üye
Nokia 5800'a n97 güncellemesi yüklesek ne olur?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım teme Navigator mü yoksa sound wave olabilirmi..

--------------- Ekleme ---------------

sağol kardeş emeğine sağlık çok ii olmuş....
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi

yükleyemezsin yüklersende zaten telefon göçer.

--------------- Ekleme ---------------

nemesisle denedım ama yıne olmadı yenı surum gorunmuyo.. denıyeyım bırazdaha anlasıldı ben yapamıorum

1. sayfada anlattığım gibi PHOENİX ile yapacaksınız.

--------------- Ekleme ---------------

ben nemesıs le olayı cozdum daha kolay ve pratık

Nemesis ile sadece dil kodu değişir program atılmaz programı yine internet olan bir yerde NSU ile atacaksınız.Ama Phoenix ile 1 defa indirirsiniz ve aynı telefonlara 2 dk yazılım atarsınız aynı işlem NSU ile her seferinde en az 40 -45 dk sürer.bizim anlattıgımız profesyonel ve hız işi.
 
Merhaba Arkadaşlar. Dün Nokia 8800 Arte (RM-233) bu siteden güncelledim ve türkçe dil yükledim. Süper oldu, Allah emeği geçen herkesden razı olsun. Bugun kardeşimin Nokia 8800 Sirocco (RM-165) için güncelleme ve türkçe dil yüklemek istedim. Ama RM-165 bulamadım sitede. Acaba bunu hangi yolla türkçeleştire bilirim?
 

barlas11

Üye
bu tür yazılımları yayınlamak yasaktır konuyu acan arkadasi bilgilendirmek isterim ve phoneix regedit edılmeden attıgı yazılımları kısa bır sure sonra kapıları close bırakır ıyı calısmalar
 

2teknik

Üye
emeğine sağlık teşekkürler
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
emeğine sağlık teşekkürler

sağolun...

--------------- Ekleme ---------------


8800 sirocco bb5 değil eski dct4 telefondur.Nemesis ile dil kodunu değiştirip.NSU ile yazılım atın.

--------------- Ekleme ---------------


yazılım yüklerken regedit istemez.Ve zaten bu nokia yazılımlarını kendisi dağitıyor.Navifirm ile istediğinizi indirirsiniz.