nokia telefon almayı düşünüyorm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


osmanmert99

osmanmert99

Üye
Bence fiyat aralığın 450 550 ise en iyisi Nokia 603. Ama yok ben 800-900 lük istiyorum diyorsan en iyisi Nokia 701. Çünkü 1 GHZ işlemci güncellemeyle 1.3 Ghz olacağı söyleniyor. Ses kalitesi süper. Kamera 8 Megapixel Flaşlı kamera. 3.5 inç ekran daha ne diyim. Ve Gorilla Glass çizilmez ekranıda unutmayalım. :D
 

dalxyn

Üye
bence 5881 al derim nye dye soracak olursan telde yok yok flash var kamere5 mp symbian ile birlikte androit ikisi birden var 6aydan beri kullanıyorum degeri 400.500 arası binlira verseler inanki satmam..3g vifi radio kamerasindaki zom hertelefondaki gibi değil dürbüne gerek yok dağı dibine getiriyor.al derim bence.
 

kerem16565

Üye
701 al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt