SuaT6027
Üye
qt teydi pythondu derken nere gdiyor nokia belli değil
Qt sadece Nokia için değil diğer sistemler için de oluşturulmuş ortak bir dil olabilir ama bunu başta Apple istemeyecektir
Android bu ortak dile sıcak bakabilir ayrıca Microsoft uygulamaları da muhtemelen Qt ile uyarlanacak
ayrıca Qt nin kodları gayet basit ve diğer platformlarla uyumlu yani Qt nin önü baya açık gibi görünüyor
fazla anlamadım ama galiba nokia iyidir demişsiniyidir iyidir.. o kadar para verdik kötü demek zoruma gidiyor
o zamanda demesinler elinizdeki telefonlar bir işe yaramaz sunu alın dıyeNokia kötü falan değil zaten. Sadece biraz yavaş davrandılar. 2011'de atağa kalktılar bu atağın meyvelerinide ancak 2012-2013'te almaya başlarlar.
fazla anlamadım ama galiba nokia iyidir demişsiniyidir iyidir.. o kadar para verdik kötü demek zoruma gidiyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?