nokia ovi suite mi yoksa pc suite mi???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
nokia ovi suite mi yoksa pc suite mi???
arkadaşlar 5800 aldığımda kutunun içerisindeki cd de ovi suite çıktı. yükledim ama şu an hatırlamadığım bi nedenden dolayı pc suite kullanmaya başladım. sizce hangisi daha kullanışlı. ikisininde avantajları neler dezavantajları neler yardımcı olabilir misiniz?
 


OğuzcanAbi

Üye
ben pc suit kullanıorum çok daha kullanışlı ve gayet basit kullanması
 
celibar

celibar

Üye
pc suit kullanmanı öneririm.pc suit, ovi suite göre sade menüsü, hızlı açılması ve telefonun hızlı bağlanması ile kullanımı kolay.
 

OğuzcanAbi

Üye
kesinlikle bu konuyu atlamışım gayet de hızlı
sana önerim ikisinide indir kur dene hangisi hoşuna giderse onu kullan
 
AsCoRbAt

AsCoRbAt

Üye
kullancağın şeye göre değişir ben ikisinide kullanıyorum mesala
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
kesinlikle bu konuyu atlamışım gayet de hızlı
sana önerim ikisinide indir kur dene hangisi hoşuna giderse onu kullan

şu an zaten pc suite kullanıyorum sorun yok ama merak ettim ovi suite'i. daha iyi deseydiniz onu kullanacaktım
 
celibar

celibar

Üye
bence ovi suit'i kurup denemelisiniz.hoşuna gitmezse kaldırsınız.program kurup kaldırmak zor bi şey değil.ovi suit yeni çıkmış bir program eksiklikleri zamanla giderilecektir.bana göre eksik tarafları ilk açılışta yavaş olması ve bu sırada programa bir iki tıklanınca program yanıt vermiyor demesi.telefonu internete bağladıktan sonra bağlantı kes deyince bazen uzunca bağlantı kesiliyor demesi ve bu sırada programı kapatıp yeniden açmak için bilgisayarı yeniden başlatmak gerekmesi.
 
Braveheart™

Braveheart™

Üye
PC Suite daha hızlı bence PC Suite kullan ;)
 

JayJayyy

Üye
pc suite
 
SilentOne

SilentOne

Üye
pc suilte daha iyi sadece kullanışlı hem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt