omfapa_58
Üye
-
Konu Sahibi
-
gecti diyelim samsungdan htcden huaweiden farki kalmaz ki
nokia asi cocuk
Nokia androide geçseydi yeni teknolojiye göre 3000–4000 tl civarında olurdu çünkü hiçbir rakibi olmazdı sağlamlık şıklık ve yılların itibarı varken kimse başka cihaz almazdı nokia androidle alır yürürdü ama acaba biz telefonlara bir araba dolusu para verirmiydik...
tüm firmaların bir masaüstü işletim sistemi var. Acaba google da çıkartırmı ki ben onu merak ediyorum
Symbianin var mi ki
Güzel masalmış
şuanki android telefonlar symbian sayesinde o kadar ucuz
androidler ucuz mus3 , one x ucuz mu ? 2000 lira ?
Zaten Nokia Windows Phone 8'le de başarısız olursa mecbur Android'e geçecek.
Hergün bu konulardan açılıyor ben okumaktan yoruldum siz yazmaktan yorulmadınız valla.
Nokia Android'e geçseydi ilk olarak Samsung'un F/P ürünleriyle başa çıkamaz pahalı telefon satmak zorunda kalırdı ki bu telefonları kimse almaz ya da malzeme kalitesini düşürecekti ki bu durumda zaten Nokia olmaz.Ayrıca Samsung'un donanımlarıyla başa çıkabileceğinide zannetmiyorum özellikle şu zamanda.Geçen sene ya da bu sene Android'e geçmesi hem yenilldiğini resmen açıklaması anlamına gelirdi hemde zaten işin işinden çıkamazdı.Android ilk çıktığında geçseydi olabilirdi ama onun yerine Symbian'ı ya da MeeGo'yu geliştirseydi zaten Android şuan piyasada olmazdı.Şu anki durumunun en büyük sebebi rahata alışmış olması ve rakabetsiz ortam.Diğer şirketlerle ortak şartlar altında yarışamayacağını bildiğinden 2 çıkışı vardı.Ya MeeGo ile yoluna devam edecekti ve büyük bir kumar oynayıp son kuruşuna kadar MeeGo'yu geliştirecek ve daha sonra şirket tamamen geliştiricilerin ilgisine bağlı kalacaktı -çünkü geliştiricilerede ayrıca büyük paralar yedirecek kadar nakit rezervi yoktu- ya da Microsoft gibi kendini mobil sektöre atmak isteyen bir devin kollarına bırakacaktı kendini.Bu durumda da en kötü ihtimalle küçülürdü, batmazdı.Velhasıl daha güvenilir olan Microsoft cephesini tercih etti.Zaten bu olaylardan sonra Android'e geçme olayı tamamen bitti.
Wp'la da başarısız olan bir telefon nasıl Meego'yla başarılı olabilir? Eğer Nokia Wp'la başarısız olup Meego'ya dönerse iflas eder. Ama ben Windows Phone 8'den çok umutluyum.
Meego'su varken Android'e geçmez.Zaten Wp başarısız olursa Android'e geçipte yükselecek bir Nokia kalmaz.Çakma Iphone yapan üreticilerden farksız hale gelir Wp'de de başarısız olursa.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?