Nokıa neden Androide Geçmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokıa neden Androide Geçmiyor
3-4 sene önce dünya devi olan Nokıa hızla düşüyor ve hala yok symbıanmış yok windows muş uğraşıyor bunlara uğraşacağına neden androide geçmiyor telefonlar kaliteli fakat yazılım olmayınca bi işe yaramıo bunlarla uğraşmayıp ve güzelim telefonları heba etmeyip google ile anlaşmaya varsa ve kaliteli bi android telefon üretse tekrar 1.lik koltuğuna oturacağına eminim sizcede doğru deil mi arkadaşlar nokıa yöneticilerine sesleniyorum androide geçmemelerinin bi sebebi mi var??
 
aslında doğru belki dediqın olur ama rekabet sart düşünsene samsung ,iphone ,htc ,blackberry ve tek rakip nokia hepsiyle kafa tutmaya çalisıyo belki tam istedıqini alamıyo ama biz kullanıcılar bu rekabetten karlı çıkabiliyoruz
 
Nokia androide geçseydi yeni teknolojiye göre 3000–4000 tl civarında olurdu çünkü hiçbir rakibi olmazdı sağlamlık şıklık ve yılların itibarı varken kimse başka cihaz almazdı nokia androidle alır yürürdü ama acaba biz telefonlara bir araba dolusu para verirmiydik...
 

meme4

Üye
windows 8 ile zaten android nokia gececek bak sunu unutma herkez yaptigi iste iyidir microsoft arama motorunda asla google gecemez isletim sistemindede google windows gecemez android stabil degil ama windows 8 cok stabil guvenlikli ve batarya omru cok iyi rami cok iyi yonetiyo uygulama ve oyunda windows sirketlere baski yapar kendi pazarinda uygulama ve oyun sattirmaz ama o cikan uygulama mobil platforma tasiyacaktir bunu goren kullanicilarda uygulama ve oyun gelistirip iostan sonra windows 2.yapacak...
 
gecti diyelim samsungdan htcden huaweiden farki kalmaz ki
nokia asi cocuk
 
ben windows mobil çıkarsın diye bekliyorum ama android li bir iki model çıkarabilir nokia ama gururu el vermiyor
 

El-CD

Üye

Güzel masalmış
 

fairtail

Üye
Arkadaşım çok doğru söylüyorsun çünkü nokia kasaları güzel yapıyor ve işletim sistemi android de olunca yine eski zirvesine oturur.
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
tüm firmaların bir masaüstü işletim sistemi var. Acaba google da çıkartırmı ki ben onu merak ediyorum
 

Metin MF

Üye
şu lanet bootloader bi kırılsa.
 
Hergün bu konulardan açılıyor ben okumaktan yoruldum siz yazmaktan yorulmadınız valla.

Nokia Android'e geçseydi ilk olarak Samsung'un F/P ürünleriyle başa çıkamaz pahalı telefon satmak zorunda kalırdı ki bu telefonları kimse almaz ya da malzeme kalitesini düşürecekti ki bu durumda zaten Nokia olmaz.Ayrıca Samsung'un donanımlarıyla başa çıkabileceğinide zannetmiyorum özellikle şu zamanda.Geçen sene ya da bu sene Android'e geçmesi hem yenilldiğini resmen açıklaması anlamına gelirdi hemde zaten işin işinden çıkamazdı.Android ilk çıktığında geçseydi olabilirdi ama onun yerine Symbian'ı ya da MeeGo'yu geliştirseydi zaten Android şuan piyasada olmazdı.Şu anki durumunun en büyük sebebi rahata alışmış olması ve rakabetsiz ortam.Diğer şirketlerle ortak şartlar altında yarışamayacağını bildiğinden 2 çıkışı vardı.Ya MeeGo ile yoluna devam edecekti ve büyük bir kumar oynayıp son kuruşuna kadar MeeGo'yu geliştirecek ve daha sonra şirket tamamen geliştiricilerin ilgisine bağlı kalacaktı -çünkü geliştiricilerede ayrıca büyük paralar yedirecek kadar nakit rezervi yoktu- ya da Microsoft gibi kendini mobil sektöre atmak isteyen bir devin kollarına bırakacaktı kendini.Bu durumda da en kötü ihtimalle küçülürdü, batmazdı.Velhasıl daha güvenilir olan Microsoft cephesini tercih etti.Zaten bu olaylardan sonra Android'e geçme olayı tamamen bitti.
 
Tepkiler: omfapa_58 ve El-CD
Zaten Nokia Windows Phone 8'le de başarısız olursa mecbur Android'e geçecek.
 
Tepkiler: omfapa_58
androidler ucuz mu s3 , one x ucuz mu ? 2000 lira ?

Tepe cihazı olduklarından olabilir mi ? Eğer rakibi olmasaydı Apple gibi o telefonlar en az 3000 lira olurdu belki dahada fazla.Saçmalamayın Allah aşkına rekabet olmasaydı bırak SIII'ü henüz Iphone 3GS aşamasında telefonları 2000 liradan alırdık.Rekabet olmayınca neler olduğunu Nokia'nın devrinde gördük.


- - - Eklendi - - -

Zaten Nokia Windows Phone 8'le de başarısız olursa mecbur Android'e geçecek.

Meego'su varken Android'e geçmez.Zaten Wp başarısız olursa Android'e geçipte yükselecek bir Nokia kalmaz.Çakma Iphone yapan üreticilerden farksız hale gelir Wp'de de başarısız olursa.
 

El-CD

Üye

Ağzına - ellerine sağlık kardeşim.
 

Meego'su varken Android'e geçmez.Zaten Wp başarısız olursa Android'e geçipte yükselecek bir Nokia kalmaz.Çakma Iphone yapan üreticilerden farksız hale gelir Wp'de de başarısız olursa.
Wp'la da başarısız olan bir telefon nasıl Meego'yla başarılı olabilir? Eğer Nokia Wp'la başarısız olup Meego'ya dönerse iflas eder. Ama ben Windows Phone 8'den çok umutluyum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...