Nokia N99i hakkında

CaNNiSaR

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N99i hakkında
Piyasaya yeni sürülen (spot) n99i hakkında görüşleriniz neler nasıl bir telefon tv özelliği felan varmış şebekeden ayrı ne düşünüyorsunuz kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini bekliyorum
 

ÖmüR

Üye
Kardeş benim kuzen yurt dısından kaçak getirdi süper bişe ama birazda karışık bi telefon.
 
Cannisar Görünüş Ve özellikler Süper Ama O çıkana Kadar Diğer Markalarda Ona Benzer Cihazlar çıkarır Ayrıca Nokia Bu Yine Bi Eksiği Vardır. 8 Mp, 16 Gb Ve Birçok Format Desteği Mütiş özellikler
 

FerreT

Üye
harika özellikleri varmış 8MP 16Gb bilgisayar gibi Artık millet kolay kolay fotoğraf makinesi almaz
 
harika özellikleri varmış 8MP 16Gb bilgisayar gibi Artık millet kolay kolay fotoğraf makinesi almaz
sanmıyorum hangi tel olursa olsun foto mak tadı vermiyo ya netlikler flaş vs çok farklı oluyor ama umarım dediğin doğru çıkar ileriki zamanlarda
 

edisxxx

Üye
arkadaşlar güzel telefon yükleyeceğimiz programlar varmı
 

07arda

Üye
Cep telefonu piyasasının sonu yok gibi görünüyor. Benim aklımı karıştıran asıl soru ise bir süre sonra telefonlara koyacak numara bulamayacaklar. O zaman ne olacak? Nokia N99 modeli Nokia N800’ün konsepti gibi görünüyor. Tabi bir kaç farkla. Öncelikle N99’un Q klavyesi var ve ekranı dokunmatik. Ayrıca 8 megapixel’lik kamerası 16 GB’lık dahili hafızası ve 9 yönlü kontrol çubuğu ile göz kamaştırmakta. 3.2”’lik ekranı ise görülmeye değer. Bunun yanında GPS, MP3, DIVX, MPEG, AVI gibi formatları sorunsuz çalıştırmakta, WLAN ve WIFI çıkışlarına da sahip. Aslına bakarsanız Nokia telefondan çok bir cep bilgisayarı yönünde ilerlemiş. Piyasaya çıktığında çok ciddi alıcıları olacak bu telefon umarım konsept mezarlığına gömülmez.


dehşet bi şey bilgisayardan farksız Q klavyesi var 8 megapiksel ne demek süper bi alet allah saybine bağışlasın.
 

semirar

Üye
fake arkadaşlar boyle bir tel nokıada yok
 
nokia n99 ile n99i arasında çok fark var karıştırmayın bende gördüm telefonu inceledim 350 ytl dedi adam ama almadım kaçak tel sonuçta ama yandan anteni çıkıo tv izleyebiliorsun süper telefon orjinalini alırım belki
 

musti_03

Üye
slm arkadaşlar bende daha yeni aldım n99i yi kullanmasında biraz güçlük çekiyorum eğer bu telefondan anlayan varsa bana biraz yardımcı olabilirmi şimdiden tşk ederim
 

GuNSTuR

Üye
arkadasım kaca aldın n99i yi
 

Cs***MaN

Üye
Bence telefon hiç ii değil N95 10 çeker onaa
 
Arkadaşlar nokianın N99i diye bir telefonu yok.Marka sahte.Çinde üretiliyor.Eğer telefonu biraz incelerseniz görürsünüz.Nokia bu şekilde ucube bir telefon yapmaz.Telefonun önünde sağında solunda koca koca yazılar var.Belki özellikleri güzel bir telefon olabilir ama yetersiz..Nokia markası çakma yani.Telefonu bugün canlı canlı inceledim.Sevdiklerinizi çok pahalı bir telefon diye kandırabilir,hediye edebilirsiniz.Ucuz yani. Nokia bu üzelliklerde bir telefon yapmaz.Yaparsa bile kamerası 2mp olmaz.Radyosu kulaklık olmadan çalışmaz..Yani bu bir nokia DEĞİLL

n:
 

Tec/-/no

Üye
o ne ya ilk kez duyuyom :S
 

unal19

Üye
iyi telefon bence ücretsiz tv izlene biliyo seside iyimiş çift hoperlörlü dıkunmatik ekran bence süper bişe ama kamerası1,3 mp tek bozan kamerası ama bence bekleyin biraz zaman geçsin bakalım dayanıklımı telfonlar tez bozuluyomu demi


bu sitede resimleri çektigi fotolar falan mevcut



 

wuc

Üye
n9191 var made in chine ondan alabilersin

Bide markaya dikkat verin NOKLA
 

vavuli

Üye
l yi küçük yazıyolar NOKlA aslında NOKLIA doğru söylüyosun
 
Cihaz Fake
Nokianın N99 Serisi Bulunmuyor