32GB N97 mi satıyorum urun yurt dısından getırılmısdır KUTULUDUR ! kulaklık,yedek batarya,şarj cihazı,usb kablosu bigisayar için Driver Cd'si silme bezine kadar Herşey mevcuddur 3-4 aylık telefondur temiz kullanılmıştır... fiyat olarak 800TL düşünüyorum azda olsa pazarlık vardır...ilgilenen arkadaslar msj atabılırler takas olarak ıphone 3gs dusunebılırım ıleıtısım
[email protected] veya buradan ozel msj